کتاب قانون کارما

The A To Z Of Karma
مهمترین قانون پس از جذب
کد کتاب : 49965
مترجم :
شابک : 978-6226683920
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

کارما
The A to Z of Karma
کد کتاب : 124103
مترجم :
شابک : 978-6225827066
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 117
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب قانون کارما اثر آتمان این راوی

کتاب "قانون کارما" (مهمترین قانون پس از جذب) با کمک به درک کارما و همچنین رهایی از تمام سازوکار چرخه مرگ و تولد دوباره، شما را راهنمایی می کند تا زندگی کاملی داشته باشید. این کتاب راه تازه ای را به شادی، سعادت و آرامش ابدی به شما نشان خواهد داد از دستش ندهید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توان در سلامت کامل روانی خواسته های خود را دنبال کنید و از رسیدن به آنها مایوس نشوید. برای تلاش در راستای ساختن یک زندگی بهتر اول از همه شما نیاز دارید تا که روان خود را همواره شفاف نگه دارید. این اثر با ارائه و پیشنهاد راهکارهایی سعی دارد به صورت عملی به شما کمک کند. در اینجا شما نکات حائز اهمیتی را درخصوص قانون کارما یا همان قانون جذب خواهید آموخت. کتاب "قانون کارما" هم اکنون در وبسایت ایران کتاب در دسترس است و شما می توانید آنرا به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.
"آتمان این راوی" نویسنده این کتاب ، یک روح تجسم یافته است که تنها ماموریتش در زندگی کمک به مردم برای درک حقیقت است. او در 15 اکتبر 1966 در بنگلور به دنیا آمد.. پس از درآمد میلیونی، او متوجه شد که زندگی فقط پول درآوردن نیست. او کسب و کار خود را در سن 40 سالگی تعطیل کرد و مسیر تازه ای را از سر گرفت. به عنوان بخشی از ابتکار بشردوستانه، یک بیمارستان خیریه و خانه های خیریه با هدف ارائه خدمات پزشکی و مراقبت رایگان به فقرا، بی بضاعت و نیازمندان راه اندازی شد. امروزه بیش از 600 بی خانمان و رنج دیده در خانه های محروم خدمات رسانی و مراقبت می شوند و به آنها سرپناه، غذا، پوشاک و مراقبت های پزشکی رایگان ارائه می شود.

کتاب قانون کارما

آتمان این راوی
آتمان اين راوي یک روح مجسم است که تنها مأموریتش در زندگی کمک به مردم برای درک حقیقت است. وی در 15 اکتبر 1966 در بنگلور متولد شد. راوی ملوانی در سن بسیار جوانی مهارت کسب و کار را کسب کرد و به یک تاجر بسیار موفق تبدیل شد که با فروشگاههای KidsKemp ، Big KidsKemp و Kemp Fort انقلابی در خرده فروشی در هند ایجاد کرد.
قسمت هایی از کتاب قانون کارما (لذت متن)
- کارما چیزی جز قانون عمل نیست. عمل ما هر چه باشد، عکس العمل هم همان خواهد بود. اگر گوجه فرنگی می کاریم، نباید انتظار برداشت انبه داشته باشیم. آنچه درو می کنیم، همانی است که بذرش را کاشته ایم. - هیچ کس نمی تواند از دست کارما فرار کند. برای هر کاری که انجام می دهیم آینده ای مثل آن، خواهد بود. اما کسی که می فهمد کنندهٔ کار، ذهن و نفس نیست، از کارما رها می شود. - آیا کسی می تواند هم زندگی کند و هم از عمل فرار کند؟ خیر، نمی توانیم. اما می توانیم آزادانه عمل کنیم. - وقتی اتفاق اشتباهی رخ می دهد، گریه نکنید. وقتی فلاکت از راه می رسد، علتش را نپرسید. کارما، کارهای بدی که شما انجام داده اید را بی اثر می کند. پس از اینکه به پایان رسید، خوش باشید و لذت ببرید.