کتاب یک به یک

One by One
  • 15 % تخفیف
    249,000 | 211,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر نون نشر نون
    نویسنده:
کد کتاب : 50033
مترجم :
شابک : 978-6227566123
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«روث ور» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب یک به یک اثر روث ور

کتاب «یک به یک» رمانی نوشته ی «روث ور» است که نخستین بار در سال 2020 چاپ شد. در یک استراحتگاه اسکی در «سنت آنتوان»، برف بی وقفه در حال باریدن است و سهامداران و مدیران شرکت «اسنوپ»، یک اپلیکیشن موسیقی جدید و موفق، گرد هم آمده اند تا در جلسه ای سرنوشت ساز در مورد آینده ی شرکت تصمیم گیری کنند. این قرارداد احتمالی ممکن است همه ی آن ها را میلیونر کند، یا این که برخی از آن ها به نابودی بکشاند. زمان به سرعت می گذرد و به خاطر اختلاف نظرهای مهمی که به وجود آمده، تنش لحظه به لحظه افزایش می یابد. وقتی سقوط بهمن، ارتباط استراحتگاه با دنیای بیرون را قطع می کند و یکی از حاضرین در جلسه ناپدید می شود، سوالی در ذهن سایرین شکل می گیرد: آیا کسی در بین آن ها برای به دست آوردن چیزی که می خواهد، مرتکب قتل شده است؟

کتاب یک به یک

روث ور
روث ور (زاده سال ۱۹۷۷ میلادی) پدیدآور، رمان‌نویس، نویسنده، آموزگار، پیشخدمت، و کتاب فروش اهل بریتانیا است. عمده شهرت وی به سبب خلق رمان‌های هیجانی و روانشناسی است. کتاب‌های مشهور وی عبارت هستند از در یک جنگل تاریک تاریک (۲۰۱۵)، زنی در کابین ۱۰ (۲۰۱۶)، بازی دروغ (۲۰۱۷) و همین‌طور مرگ خانم وستاوی (۲۰۱۸). در کتاب های جنایی او، سبک نوشتن ور با سبک آگاتا کریستی مقایسه می شود. شخصیت های اصلی ور معمولا زنان عادی هستند که خود را در شرایط خطرناک شامل جنایت، پیدا می کنند. ور و کریست...
نکوداشت های کتاب یک به یک
With enough ingenious twists to make this another triumph.
با پیچ و خم های نبوغ آمیز کافی برای تبدیل کردن این اثر به موفقیتی دیگر.
New York Times New York Times

Another suspenseful thriller by Ware.
یک تریلر پرتعلیق دیگر از «ور».
Barnes & Noble

A dark tale by one of the best thriller writers around.
داستانی تاریک اثر یکی از بهترین نویسندگان داستان های تریلر در حال حاضر.
Independent Independent

قسمت هایی از کتاب یک به یک (لذت متن)
به رنگ زرد موزی است و وقتی برمی گردد که قهوه ام را روی نیمکت بگذارد، می شود خالکوبی پشت کمرش را دید که با حروف قرمز نوشته پسر بد. وقتی کنار استخر با ژست شیرجه می ایستد و دست هایش را می کشد، بهش اخطار می دهم: «آب نپاشی ها! حوصله ندارم دوباره تی بکشم.»

شک دارم. هنوز اتاق غذاخوری را جارو نکشیده ام، ولی نمی دانم آیا کسی اصلا متوجهش می شود. به ساعتم نگاه می کنم، سه و پانزده دقیقه. مهمان ها قرار است ساعت چهار برسند. وقت دارم.

رسم هر هفته مان است. ده دقیقه غوطه خوردن در آب، بعد از اینکه همه ی کارها انجام شد. انگار راهی است برای اثبات این که اینجا قلمرو ماست، این که به خودمان یادآوری کنیم که در حقیقت، اینجا رئیس چه کسی است.