کتاب تاریخ مصور بشر

The Birth of Humankind
کد کتاب : 50239
مترجم : جواد سروش
شابک : 978-9644186691
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2020

معرفی کتاب تاریخ مصور بشر اثر دیوید وندرمولن


صد هزار سال پیش، حداقل شش گونه مختلف از انسان ها در زمین زندگی می کردند. با این حال، امروزه تنها یک نوع وجود دارد - هومو ساپینس. بقیه چی شد؟ و چه اتفاقی ممکن است برای ما بیفتد؟

یووال هراری، مورخ مشهور، در این جلد اول از «تاریخ مصور بشر» ، داستان خلقت و تکامل نوع بشر را بیان می‌کند، و راه‌هایی را که زیست‌شناسی و تاریخ ما را تعریف کرده‌اند و درک ما از معنای بودن را افزایش داده است را بررسی می کند. از بررسی نقشی که انسان‌های در حال تکامل در اکوسیستم جهانی بازی کرده‌اند تا ترسیم ظهور امپراتوری‌ها، ساپینس ما را به بازنگری در باورهای پذیرفته‌شده، پیوند دادن تحولات گذشته با نگرانی‌های معاصر و مشاهده رویدادهای خاص در چارچوب ایده‌های بزرگ‌تر به چالش می‌کشد.

با 256 صفحه تصاویر تمام رنگی و متنی قابل فهم که قسمت اول نسخه اصلی کامل را پوشش می دهد، این اقتباس از کتابی که ذهن را بسط می دهد، گفتگوی جاری را پیش می برد زیرا ایده های هراری را به خوانندگان گسترده جدیدی معرفی می کند.

کتاب تاریخ مصور بشر

دیوید وندرمولن
دیوید وندرمولن در سال 1968 در بلژیک متولد شد، در سال 1997 وقتی كافه كنسرت افسانه ای "Le Galactica" را تأسیس كرد، به شهرت رسید و به سرعت به یك قطب مهم در صحنه زیرزمینی بروكسل تبدیل شد. تقریباً در همان زمان وندرمولن تصمیم گرفت با راه اندازی Clandestine Books علاقه خود به کتاب های طنز را کشف کند.
نکوداشت های کتاب تاریخ مصور بشر
In a manner that is both playful and provocative, Harari teams with co-creators adept at the graphic format to enliven his academic studies....An informative, breathless sprint through the evolution and consequences of human development.
هراری به شیوه ای که هم بازیگوش و هم تحریک آمیز است، به مطالعات آکادمیک خود جان بخشد... یک کتاب آموزنده و نفسگیر از طریق تکامل و پیامدهای توسعه انسانی را در مجلد از آن خود کنید
 Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب تاریخ مصور بشر (لذت متن)