کتاب مرگ و زندگی سیلویا پلات

The Death and Life of Sylvia Plath
کد کتاب : 50268
مترجم : معصومه اعقابی
شابک : 978-9645478177
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مرگ و زندگی سیلویا پلات اثر رونالد هایمن

به واقع شگفت انگیز... بخش اول که شرح ناگواری آخرین روزهای زندگی سیلیویا است.. به تنهایی ارزش قیمت روی جلدآن را دارد.
نگاهی نو، بی نقص، موشکافانه و همه جانبه. با قاطعیتی در روایت که در سفری پر تنش از مرگ پلات تا تولدش و بازگشت دوباره به آن مرگ شوم، خواننده را با خود همراه میکند.
«مرگ و زندگی سیلویا پلات» ، کتاب فوق العاده رونالد هایمن، جزئیاتی را از رابطه پلات و هیوز برملا میکند که پیش از این عملا بر ما پوشیده بوده است.
آقای هایمن به وضوح از خود مهر و همدلی توامان نشان میدهد. بر نواقص پلات چشم نمی پوشد و روانکاوی او را به خوبی پیش می برد.. با تعمق و احتیاط.
هایمن پژوهشگری است موشکاف و متفکر، او که نگارش چندین زندگینامه ادبی تراز اول را در کارنامه خود دارد، در اینجا نیز نظر گاهی نو و بدیع اتخاذ کرده است...شفافیت و هوشمندی این نظرگاه چراغ راهی شده است برای ورود به دنیای تیره و تار شاعر و شهرهایش.

کتاب مرگ و زندگی سیلویا پلات

رونالد هایمن
هیگام رونالد هیمن (4 مه 1932 - 20 ژانویه 2019) منتقد، نمایشنامه نویس و نویسنده انگلیسی بود که بیشتر به عنوان یک زندگی نامه نویس شناخته می شد.رونالد هیمن در 4 مه 1932 در هتل ایست کلیف در بورنموث انگلیس متولد شد، هتلی یهودی که توسط مادربزرگش آن موریس تاسیس شده بود. مادر او، سدی، مدیر هتل بود در حالی که پدرش جان، در مشارکتی مشغول کار یک تجارت عتیقه و جواهرات بود. وی در مدرسه سنت پل لندن و در ترینیتی هال، کمبریج تحصیل کرد و در آنجا مدرک کارشناسی را کسب کرد. در سال 1954 و یک مدرک کارشناسی ارشد در ...