کتاب چشم انداز ستاره

Starsight
(دنباله کتاب «به سوی آسمان»)
کد کتاب : 50299
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-622-7314-20-5
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

«برندون سندرسون» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب چشم انداز ستاره اثر برندون سندرسون

کتاب «چشم انداز ستاره» رمانی نوشته «برندون سندرسون» است که اولین بار در سال 2019 چاپ شد. «اسپنسا» در مأموریتی حیاتی برای ربودن تکنولوژی رانش از بیگانگانی به نام «کرل» که جامعه اش در «دتریتوس» را تهدید به نابودی می کنند، خود را به شکل موجودی با پوست ارغوانی به نام «یوردیل» درمی آورد و به یک کلاس آموزش خلبان متعلق به «کرل ها» نفوذ می کند. او درمی یابد مأموریت نهایی این خلبان ها، نابودی نژاد انسان ها است. «اسپنسا» در میان چندین تجربه نزدیک به مرگ در تمرین های خلبانی، تلاش می کند تا هم به درکی بهتر از توانایی های غیرمعمول خودش برسد و هم جامعه چند-نژادی و عجیب پیرامونش را بهتر بشناسد.

کتاب چشم انداز ستاره

برندون سندرسون
برندون سندرسون، زاده ی 19 دسامبر 1975، نویسنده ی آمریکایی داستان های فانتزی و علمی تخیلی است.سندرسون در لینکلن نبراسکا به دنیا آمد. او از همان دوران نوجوانی، عاشق و شیفته ی رمان های فانتزی شد و چندین بار تلاش کرد که داستان های خودش را بنویسد.سندرسون به دانشگاه بریگام یانگ رفت و در رشته های ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق فارغ التحصیل شد.او در زمان تحصیل، داستان های زیادی می نوشت و تا سال 2003، دوازده رمان به رشته ی تحریر درآورد که همگی منتشر نشده بودند. اولین رمان سندرسون در سال 2005 به چاپ رس...
نکوداشت های کتاب چشم انداز ستاره
Still great fun.
همچنان فوق العاده سرگرم کننده.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An enjoyable read.
اثری لذت بخش.
Booklist Booklist

The epic adventure continues in this story.
ماجراجویی حماسی در این داستان ادامه می یابد.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب چشم انداز ستاره (لذت متن)
قهرمان، چالش های خود را انتخاب نمی کند. او به درون تاریکی قدم می گذارد، و بعد با چیزی مواجه می شود که پس از آن از راه می رسد.

وقتی جوان هستی، می توانی تصور کنی هر کسی که سن و سال بیشتری دارد، به زندگی اش سر و سامان داده است. به محض این که خودت کنترل را در دست می گیری، متوجه می شوی ما همگی همان کودکان سابق هستیم که بدن هایی مسن تر پوشیده ایم.

منظورم این نیست که اشکالی در انسان ها وجود دارد. به نظرم سرشت شکننده، بی ثبات و غیرمنطقی آن ها خیلی دوست داشتنی است.