کتاب دکترهای اعصاب

Shrinks: The Untold Story of Psychiatry
کد کتاب : 50406
مترجم :
شابک : 978-600-490260-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دکترهای اعصاب اثر جفری لیبرمن

کتاب «دکترهای اعصاب» به طرز درخشانی داستان "شگفت انگیز" ریشه های روانپزشکی ، مرگ و رستگاری را بیان می کند. روانپزشکی از زمان زنجیر زدن "دیوانه ها" در سلول های سرد و پیش بردن آنها به عنوان شگفتی های عجیب و غریب، راه زیادی را طی کرده است.

این کتاب بسیار جالبی است. کتاب«دکترهای اعصاب» تاریخچه روانپزشکی را به خوانندگان ارائه میدهد در نهایت نشان میدهد که چگونه این رشته به یک علم فراگیر در حیطه علوم انسانی تبدیل شده است.

خواندن این کتاب در واقع راهی عالی برای ورود به دنیای روانپزشکی مدرن است: علم آن و محدودیت ها و مزایای سیستم های تشخیصی و درمان های آن را برای خواننده روشن میکند.
هدف نویسنده این بود که به مردم در درک وضعیت روانپزشکی امروز کمک کند. اگر به دنبال پاسخ هایی درباره چیستی روانپزشکی هستید، این کتاب برای شما جالب خواهد بود.
جفری لیبرمن ، رئیس روانپزشکی در کالج پزشکان و جراحان دانشگاه کلمبیا و مدیر موسسه روانپزشکی ایالت نیویورک است. قبلا رئیس انجمن روانپزشکان آمریکا ، در سال 2000 به عضویت موسسه پزشکی آکادمی ملی علوم انتخاب شد. او با همسر و دو پسرش در شهر نیویورک زندگی می کند.

کتاب دکترهای اعصاب

نکوداشت های کتاب دکترهای اعصاب
Shrinks is a must-read. . . A smart, important, accessible book
کتابی هوشمند ، مهم و در دسترس
Patrick J. Kennedy

This highly readable and fully accessible book puts the history of psychiatry into a modern perspective for the general reader.
این کتاب بسیار خواندنی و کاملا در دسترس، تاریخ روانپزشکی را به عنوان دیدگاهی مدرن برای عموم خوانندگان قرار می دهد.
Eric R. Kandel

"Vastly edifying and vigorously written -- a much-needed update on how far the psychiatric industry has come, both medically and from a public perception standpoint."
بسیار بزرگ و قوی نوشته شده است-یک به روز رسانی بسیار مورد نیاز در مورد اینکه صنعت روانپزشکی تا چه حد پیشرفت کرده است ، هم از نظر پزشکی و هم از دیدگاه افکار عمومی.
Kirkus

قسمت هایی از کتاب دکترهای اعصاب (لذت متن)