کتاب پادشاهی شیادها

Crooked kingdom
(شش کلاغ 2)
کد کتاب : 50413
مترجم :

شابک : 978-6008939993
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 557
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

پادشاهی شیادها (بخش دوم)
Crooked kingdom
(شش کلاغ: جلد دوم)
  • 29,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 50414
مترجم :

شابک : 978-6008941002
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 414
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پادشاهی شیادها اثر لی باردوگو

کتاب «پادشاهی شیادها» یک رمان فانتزی از نویسنده آمریکایی لی باردوگو است. داستان آن در دنیایی با الهام از اروپای قرن نوزدهم می‌گذرد. داستان از دیدگاه سوم شخص روایت می شود.

کتاب در یک سالن قمار به نام کلاب کومولوس آغاز می‌شود، جایی که جسپر و نینا وکیل جان ون اک، کورنلیس اسمیت را مشغول می‌کنند در حالی که کاز و ویلان دفتر او را برای یافتن اسناد دارایی ون اک جستجو می‌کنند. کاز سپس قصد دارد همسر جوان باردار ون اک، آلیس را ربوده و او را با اینج که در اسارت است، مبادله کند. در همین حال، پدر جسپر، کولم، به شهر می رسد، زیرا یک بانک جسپر از او طلب می کند که بدهی های خود را پرداخت کند. هنگامی که جسپر و ویلان برای ملاقات با کولم می روند، مورد حمله قرار می گیرند، اما موفق به فرار می شوند. کاز به پدر جسپر می گوید که سه روز به آنها فرصت بدهد تا پول را دریافت کنند و از او می خواهد در هتلی در شهر منتظر بماند.

پس از آن، آدم ربایی خدمه با موفقیت انجام می شود و آنها همسر ون اک را با اینج معاوضه می کنند. با این حال، در طول تجارت، سه سرباز شو با توانایی های فوق بشری به نینا، جسپر و دیگر گریشا در منطقه اطراف حمله می کنند. بعد از اینکه نینا به چشم یکی از آنها شلیک می کند و ویلان دیگری را آتش می زند آنها موفق می شوند از آنجا فرار کنند. تا اینکه...

کتاب پادشاهی شیادها

لی باردوگو
لی باردوگو، زاده ی 6 آپریل 1975، نویسنده ای آمریکایی است. باردوگو در اورشلیم به دنیا آمد و در لس آنجلس بزرگ شد. او در سال 1997 در رشته ی زبان انگلیسی از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و قبل از انتشار اولین رمانش، در شغل هایی همچون روزنامه نگاری، گریم و جلوه های ویژه فعالیت داشت. باردوگو اولین رمان خود را در سال 2012 به چاپ رساند.