کتاب همه چیز پیچیده است

Everything is Complicated
  • 3,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نشر نظر نشر نظر
    نویسنده:
کد کتاب : 50535
مترجم :
شابک : 978-6005191455
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1963
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همه چیز پیچیده است اثر سامپه

شهرت «ژان ژاک سامپه» از کاریکاتوریست ها و تصویرگران موفق فرانسه در قرن بیستم در بین انگلیسی زبانان، به دلیل روی جلدهایش، برای هفته نامه ادبی نیویورکر است. سامپه هم چنین به خاطر مجموعه کتاب های «نیکولا» که درباره ماجراهای پسربچه کوچکی به نام نیکلاست، شهرت فراوانی دارد.
در کتاب حاضر که یکی از آثار اوست. برخی موضوعات مورد علاقه وی به چشم می خورد. موضوعاتی نظیر مردان و زنانی با روحیات ملایم که زندگی جالب و تماشایی دارند و یا افرادی که برای ابراز وجود، اعتراض را انتخاب کرده اند. هم چنین در این مجموعه می توان کاریکاتورهایی از توریست های نگون بخت، رمان نویس هایی که پیپ می کشند و پسربچه مدرسه ای های شیطان را دید.

کتاب همه چیز پیچیده است

سامپه
ژان-ژاک سامپه (Jean-Jacques Sempé‎) که معمولاً به عنوان سامپه شناخته می‌شود، کاریکاتوریست فرانسوی است. او در دهه ۱۹۵۰ اقدام به تصویرگری مجموعهٔ رنه گوسینی و نیکولا کوچولو کرد. بیش از همه برای طرح‌های پوسترگونهٔ خود مشهور است.در نوجوانی بعد از آنکه از مدرسه اخراج شد، تلاش‌های او برای اشتغال در مکان‌های مختلف راه به جایی نبرد. به خاطر تأمین نیازهای اولیه زندگی، وارد ارتش شد و در این هنگام در نقاشی نیز فعالیت داشت. نقطه عطف زندگی سامپه آشنایی و همکاری او با گوسینی ...