کتاب سیلوانا

Silvana
کد کتاب : 50673
شابک : 978-6222850272
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سیلوانا اثر مصیب معصومیان

بعد از حماسه ی خان طومان در فروردین و اردیبهشت 1395 که توسط شیرمردان مازندرانی به وقوع پیوست؛ در بهار سال 1396 لشکر25 کربلا در مأموریت جدید خود عازم آذربایجان غربی و نقطه ی صفر مرزی ایران و ترکیه به نام «سیلوانا» گردید که تا پاییز سال1397 این مأموریت ادامه پیدا کرد.
مصیب معصومیان که خود از مدافعان حرم در خان طومان سوریه بود در این ماموریت همراه می شود. وی که پیش تر با نگارش کتاب های شهدای مدافع حرم و خان طومان شناخته شده است از همان آغاز سفر تصمیم می گیرد تا لحظات ناب این مأموریت را ثبت نماید. این اثر که در قالب طنز می باشد مجموعه روایت هایی است از شوخی های رزمندگان مرزبانی و مدافعان وطن در شرایط سخت ماموریت، سربازانی که دردورهمی خود بذر روحیه امید و نشاط می پاشیدند و جمع را سر حال نگه می داشتند و در نیمه های شب به سجاده می ایستادن و با خدا به راز و نیارز می پرداختند.

کتاب سیلوانا

مصیب معصومیان
مصیب معصومیان متولد 6مرداد 1347 روستای بیشه سر از توابع شهرستان بابل تحصیلات ابتدایی در دبستان«بهشت آیین»همان روستا و مقطع متوسطه را در مدرسه شهید محمد محسن پور روستای همجوارمان(آغوزبن) خانواده ی 12 نفره ی ما شلوغ و پر جمعیت به حساب می آمد. با اینکه پدر و مادر عزیز ایشان اصرار به درس خواندن و ادامه تحصیل ایشان داشتند اما بخاطر کمتر شدن فشار مالی و امرار معاش درس را رها کرده و به کار فنی مشغول شد، اما چندی بعد به پیشنهاد برادر شهیدش«محمد علی» سال 1362 وارد حوزه شد و مدت...