کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

Internet Entrepreneurship Toolbox
(راهنمای گام به گام راه اندازی، مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای…)
کد کتاب : 50754
شابک : 978-6006466606
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی اثر علی خادم الرضا

«جعبه ابزار کارآفرینی» عنوان کتابی است نوشته ی علی خادم الرضا و با زیرعنوان هر آنچه یک کارآفرین موفق باید بداند.
اگر اندک تجربه ای در حوزه ی کارآفرینی داشته باشید، می دانید که در بهترین حالت، بسیاری از کتاب های این حوزه را کسانی نوشته اند که خود نهایتا پشت میزنشینانی هستند که منابع و مستندات مربوط به کارآفرینان را بررسی می کنند و براساس آن رهنمودهایی برای کارآفرینان بعدی ارائه می دهند. در برخی از کتاب ها نیز همان مطالب کتاب های ترجمه شده تکرار می شود.
درباره اینکه کارآفرینی خوب است یا بد و یا اینکه چه کسانی می توانند کارآفرین شوند، هزاران صفحه کتاب وجود دارد؛ ولی آنجایی که فرد تصمیم می گیرد وارد مسیر مبهم و وهم آور کارآفرینی شود، همه چیز به پایان می رسد. او تنها می ماند، بدون منابع لازم، نقشه راه و از همه مهم تر بدون آنکه ابزارهای این حوزه را بشناسد. کتاب جعبه ابزار کارآفرینی برعکس همه این کتاب هاست: در این کتاب به شما گفته نمی شود که «چرا باید کارآفرین شویم» بلکه می آموزید «چگونه کارآفرین شوید».

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

علی خادم الرضا
علی خادم الرضا بیش از ۱۶ سال است که به صورت منظم و روزانه مطالعه تخصصی دارد. کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه‌ای از دانشگاه تهران، MBA در دو گرایش مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی از Elearnever سوئد و DBA (دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار) گرایش کارآفرینی را از دانشگاه تهران اخذ کرده است.مشاغل متعدد و جایگاه‌های متنوع، شکست‌ها و موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده‌ است.