کتاب برند سازی

Branding for Dummies
کد کتاب : 51165
مترجم : آرش سلطانعلی
شابک : 978-6222620080
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 409
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب برند سازی اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب "برند سازی" نشان می دهد که یک برند بسیار بیشتر از یک لوگوی زیبا است. برای به دست آوردن مشتریان وفادار، باید داستانی ایجاد کنید که نشان دهنده کیفیت و شخصیت سازمان یا محصول شما باشد.
باید از خود بپرسیم چرا چرا مصرف‌کنندگان برای لپ‌تاپ مارک x برای مثال حق بیمه پرداخت می‌کنند، در حالی که می‌توانند دستگاهی عمومی با ویژگی‌های مشابه را با قیمت پایین‌تر تهیه کنند؟ پاسخ در قدرت برندسازی نهفته است. برند فقط یک لوگو نیست. این تصویری است که شرکت شما از خود ایجاد می کند، از نگاه تبلیغاتی شما گرفته تا سبک تعامل با مشتری. این یک وعده برای کسب و کار شما می دهد و این قول به نقطه چسبندگی برای وفاداری مشتری تبدیل می شود. و این وفاداری و اعتماد به این دلیل است که به اصطلاح، لپ‌تاپ‌های شما می‌فروشند و رقبای شما نمی‌فروشند.
کسب‌وکار شما هر چه باشد، بزرگ یا کوچک، جهانی یا محلی، برندسازی به شما دانش لازم برای ایجاد، بهبود یا حفظ یک برند را می‌دهد. این راهنمای ساده به شما کمک می‌کند همه چیز را از محصولات گرفته تا خدمات و افراد مختلف را برندسازی کنید. این به شما توصیه های گام به گام در مورد جمع آوری یک تیم برندسازی درجه یک، قرار دادن برند خود، مدیریت تبلیغات ، اجتناب از اشتباهات، و ماندگاری و سالم نگه داشتن نام تجاری شما می دهد.

کتاب برند سازی