کتاب رضایت زناشویی

Marital Satisfaction
مهارت ها و موانع
کد کتاب : 51237
شابک : 978-9640922279
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رضایت زناشویی اثر فرج الله هدایت نیا

رضایت زناشویی، نیازمند جذابیت فیزیکی و رفتاری زن و شوهر برای یکدیگر، چونان روز های نخست ازدواج است؛ با کاهش جذابیت، بی میلی و بی زاری جای دوستی و دلدادگی را می گیرد، و رابطه همسران دچار طلاق عاطفی می شود.
این کتاب، «مهارت ها» و «موانع» رضایت زناشویی را تشریح کرده است و به همسران جوان نشان می دهد چگونه می توانند همیشه جذاب بمانند.
مطالب این کتاب، مباحث نگارنده در برنامه تلویزیونی آفتاب شرقی است که هر هفته از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و پس از مکتوب سازی و سازماندهی مطالب، به دست موسسه بوستان کتاب آماده سازی و منتشر شده است.

کتاب رضایت زناشویی

فرج الله هدایت نیا
اینجانب فرج الله هدایت نیا گنجی در سال 1347 هجری شمسی در روستای «گنج افروز» از توابع شهرستان بابل متولد شده ام. پس از طی دوران کودکی وارد مدرسه شدم و تا سال سوم راهنمایی را در مدارس زادگاه خویش گذراندم. دانش آموز سال پنجم ابتدایی بودم که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و دوران نوجوانی من با حال هوای انقلاب آغاز شد.تحت تأثیر شرایط پس از انقلاب در خودم علاقه به فراگیری علوم دینی احساس کردم و در سال 1361 وارد حوزه علمیه «خاتم الانبیاء (ص)»...