کتاب آنچه یک جوان باید بداند

What a young person should know
(ویژه دختران)
کد کتاب : 51249
شابک : 978-9640913901
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 27
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آنچه یک جوان باید بداند اثر رضا فرهادیان

این کتاب با هدف شناخت بیشتر دنیای دختران تالیف شده است، زیرا نویسندگان آنها بر این باورند که در خصوص آسیب شناسی زندگی دختران، باید به نکاتی که سخت آسیبپذیر است، توجّه کنیم تا زمینه پرورش و شکوفایی استعدادهای فطری و رشد و بالندگی فکری و روحی آنان را فراهم سازیم. از این رو باید توشهای از علم و آگاهی و شناخت را در اختیار خانواده و در مقیاس بزرگتر، جامعه قرار داد تا نحوه برخورد صحیح را با این قشر حساس بیاموزند و آنان را در راه اعتلای هر چه بیشتر همراهی نمایند.
این کتاب به جوان و دوران بلوغ، اهمیت این دوران و احکام آن، انحرافات جنسی، علل پیدایش و راه های درمان آن، چند حکم فقهی و سخنانی گهربار از پیشوایان معصوم (ع) می پردازد که دانستن آن ها برای هر دختر جوانی از ضروریات است.

کتاب آنچه یک جوان باید بداند

رضا فرهادیان
حجت الاسلام والمسلمین رضا فرهادیان در سال 1327 در جوار آرامگاه حکیم و فیلسوف بزرگ شرق شیخ الرئیس ابوعلی سینا در شهر همدان چشم به جهان گشود و پا به عرصه هستی نهاد. تحصیلات را در زادگاهش آغاز نمود و دوران تحصیل دبیرستان را ادامه داد سپس در دانشگاه علم و صنعت قبول گردید و در دانشسرای عالی تهران تحصیل کرده و هم زمان دروس مقدماتی حوزوی را در شهر همدان نزد اساتیدی چون آیت الله شیخ محمد بهاری و آیت الله حاج سیدرضا فاضلیان فرا گرفت. سپس راهی قم شد و دروس سطح را نزد اساتید برجسته ای در مدرسه کرمانیها ...