کتاب جزیره خضرا

Green Island
افسانه یا واقعیت؟
کد کتاب : 51263
شابک : 978-9640913918
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب جزیره خضرا اثر ابوالفضل طریقه دار

آیا حضرت ولیعصر(عج) ازدواج کرده و فرزندانی دارد؟ آیا ایشان و فرزندان و یارانش در جزیره خضرا زندگی میکنند؟ آیا اساسا چنین جزیرهای وجود دارد و یا دروغ و افسانه است؟ آیا روایت جزیره خضرا سند معتبری دارد و یا بیاعتبار است؟ آیا جزیره خضرا همان مثلث برموداست؟ و آیا...؟
در این کتاب، روایت جزیره خضرا بر اساس کهن ترین منابع بررسی و نقد شده است. پس مباحث این کتاب، تلاشی است به منظور خرافه زدایی از مباحث ارزنده «امام پژوهی» در گستره حدیث، و نیز ترویج دیدگاه عالمان شیعی در خصوص تحریف ناپذیری قرآن کریم، با نقد و بررسی یک روایت بلند و داستان گونه از جلد 52بحارالأنوار.

کتاب جزیره خضرا

ابوالفضل طریقه دار
ابوالفضل طریقه دار به سال1337 شمسی در قم به دنیا آمد تحصیلات خود را در رشته ادبیات تا پایان دبیرستان در همین شهر به پایان رساند در مهر ماه سال 1357 در رشتۀ فلسفه به دانشگاه شهید بهشتی (ملی سابق) راه یافت و یک سال هم در دانشگاه تهران به تحصیل مشغول شد و از محضر اساتیدی همچون دکتر محمد علی شیخ، دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر حسین الهی قمشه ای ، دکتر رضا داوری، دکتر عبد الکریم سروش، دکتر ابراهیمی دینانی سود برد. حدود چهار سال در دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی تدریس کرد. در سال1363 علوم دینی را در حو...