کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم؟

Your Holiness: Discover the Light Within
کد کتاب : 51511
مترجم :
شابک : 978-6006268972
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم؟ اثر دبی فورد

وقتی نوبت به معنویت میرسد، بیشتر با دیدگاه های تازهای مواجه می شویم که از اطلاعاتی که از پیش داشتیم به دست آمده اند. آواتار (تجلی زمینی خداوند) های معنوی بزرگ و مطالب اصیل، حقایق مذهبی بزرگی را شرح داده اند؛ سفر خودآگاهی همان تحول خودآگاهی بشر است تا جایی که آنچه را می دانیم تجسم بخشیم. بنابراین، دانشمند و معلم معنوی متفاوت هستند؛ نه تنها از نظر آنچه به صورت بیرونی آشکار می کنند بلکه آنچه به صورت درونی فاش میکنند. در حالی که دانشمند بودن یک نفر ربطی به کشفیات او ندارد، در یک انتقال دهنده معنوی همه چیز کاملا به عمق اطلاعاتی که انتقال می دهد، مربوط است. در حوزه اطلاعات نفس، فقط کسی که خودش حقیقتا مطلع شده است می تواند اطلاعات معنوی را فراتر از مفاهیم صرفا انتزاعی منتقل کند. این کتاب، زیباست نه تنها چون دبی فورد آنرا نوشته است بلکه به دلیل عمقی که از آن نوشته است. برای آنهایی که دبی را به عنوان بانویی پرشور، سخاوتمند و شجاع می شناسند، خواندن این صفحات بدون غم نبودن او تا چاپ شدن آنها را ببیند ممکن نیست. از سوی دیگر، خود کتاب یادآور واقعیتی بزرگتر از واقعیت سطح مادی است، واقعیتی که همه ما بخشی از آن هستیم و روح از طریق آن همیشه زنده می ماند. دبی آرامش و شفای خود را در هم راستا شدن با آن واقعیت میدید و یکی از بزرگترین هدایای او به تمام ما این بود که به یادمان آورد چنین قدرتی وجود دارد.کار او در این کتاب چیزی بیش از یادآوری است. او نه تنها در این صفحات چیزی بیش از وجود خدا یا حتی قدرتش نوشته است؛ بلکه در مورد چگونه تجربه کردن آن قدرت از طریق انجام مراحل اصیل تحول معنوی سخن میگوید: دعا، بخشایش و تواضع در برابر خدا.

برای اکثریت ما پذیرش این که انسان ضعیفی هستیم، راحت تر از این است که بپذیریم انسان با عظمتی هستیم. همین احساس ضعف باعث می­ شود خود را دچار آن زندگی­ کنیم که آن را دوست نداریم و با آن احساس خوبی نداریم. در این کتاب عمیقا درمی­ یابیم تنها یک مانع مهم و اساسی برای دسترسی ما به عظمت و خواسته­ هایمان وجود دارد و این کتاب در تلاش است به شما بیاموزد با شناخت این مانع و برداشتن آن به عظمت خود برسید. شما از طریق این کتاب به خود برترتان دسترسی خواهید یافت. اینک با زیستن خود تازه، انگیزه، اعتماد به نفس، شجاعت و احساس رضایت بیشتری در زندگی خواهید یافت. آنگاه به عظمت و تقدسی در درون خود پی می­ برید که شما را از محدودیتی که در دنیای عقلاست، خارج می ­سازد. شما عظمت خود را طلب می­ کنید و او به شما اعطاء خواهد کرد!

کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم؟

دبی فورد
دبی فورد نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته شده آمریکایی است، بیشترین شهرت او برای کتاب نیمه تاریک جویندگان نور است که توسط نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۸ با هدف کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روانشناسی مدرن و دستورالعملهای معنوی به چاپ رسیده‌است. این کتاب در سال انتشار خود جز پرفروشترین کتب سال بود. در سالهای پس از آن، او مسیر خود را با نگارش هشت کتاب دیگر ادامه داد، جدایی معنوی، چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک ...
دسته بندی های کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم؟