کتاب با پولم چکار کنم؟

Ba poolam chekar konam?
200 پرسش و پاسخ کاربردی براساس هوش مالی در ایران
کد کتاب : 51541
شابک : 978-6226829830
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب با پولم چکار کنم؟ اثر یاسین هدایتی فر

"با پولم چکار کنم؟" اثری کاربردی به قلم "یاسین هدایتی فر" است که در آن "200 پرسش و پاسخ کاربردی براساس هوش مالی در ایران" را مطرح می‌کند. "یاسین هدایتی فر"، نویسنده‌ی این کتاب، سابقه‌ی تدریس هوش مالی را به کودکان داشته است و نویسنده‌ی نخستین کتاب کسب درآمد بدون سرمایه در ایران با عنوان "پول بدون پول" نیز می‌باشد.
وی اصول مالی را به بیش از 5000 نفر آموزش داده است که بیش از 1000 نفر از آنها برای نخستین بار در زندگیشان صاحب خانه شدند. نویسنده در کتاب "با پولم چکار کنم؟" قصد دارد به تمام سوالات پرکاربردی که شاگردانش تا کنون در مورد مسائل مختلف هوش مالی داشته‌اند پاسخ دهد و پاسخ آن را با سایر افرادی که می‌خواهند بدانند با پولشان چکار کنند، به اشتراک بگذارد. زندگی بسیاری از مردم در نتیجه دانستن پاسخ این سوالات تغییر کرده است و یافتن پاسخ آنها گامی حیاتی در آینده مالی خوانندگان خواهد بود.
"یاسین هدایتی فرد" برای درک بهتر اطلاعات و آسان‌تر خوانده‌ شدن کتاب، مفاهیم مهم سرمایه گذاری را به صورت پرسش و پاسخ ارائه نموده است. این پرسش ها به پنج دسته تقسیم می شوند که حوزه‌های املاک و مستغلات، تجارت و کسب و کار، طلا، بورس و صندوق های سرمایه گذاری را پوشش می‌دهند. نویسنده در کتاب "با پولم چیکار کنم؟" تلاش می‌کند ضمن توضیح ایده‌های کلیدی سرمایه‌گذاری، به مهم‌ترین و متداول‌ترین نگرانی‌ها در رابطه با جنبه‌های مختلف هوش مالی پاسخ دهد. ضمنا در انتهای هر قسمت از کتاب نیز، نکات مهم و ضروری جهت تکمیل مباحث ارائه می گردد.

کتاب با پولم چکار کنم؟

یاسین هدایتی فر
یاسین هدایتی فر متولد 28 شهریور 1368 ، نویسنده ، مشاور و مدرس دوره های استادی هوش مالی می باشد. وی دارای مدرک فوق لیسانسکارافرینی و اقتصاد است.
قسمت هایی از کتاب با پولم چکار کنم؟ (لذت متن)
برای هر فردی، داشتن کسب و کار نقش مهمی در رسیدن به استقلال مالی دارد و در علم هوش مالی، به کسب و کار، قلب جریان نقدینگی افراد می گویند. شما به کمک کسب و کار است که هر زمان بخواهید، خون به تمام اعضا و جوارح پمپاژ می کنید و می توانید به پشتوانه آن، ریسک های بزرگتری کنید. کسب و کار این قابلیت را دارد تا شما بتوانید به پول های زیادی، بدون پول برسید و به هر میزان که بخواهید، درآمد خودتان را افزایش دهید. این کنترل پذیری بسیار بالا است که ما داشتن کسب و کار را، در هر شرایطی به افراد توصیه می کنیم. اگرچه ایجاد کسب و کار از نقطه صفر و افزایش درآمد آن تا سطوح بالا، نیاز به مهارت خلق آن دارد. ما باید با شرایط روز تغییر کنیم و کسب و کار خودمان را متناسب با شرایط روز ایجاد و توسعه دهیم و به همین دلیل، شروع کردن از نقطه صفر، بهترین گزینه و کم ریسک ترین مسیر برای شکل دادن یک کسب و کار، متناسب با شرایط روز است. بحران های بزرگ همانند کرونا می آیند، در گذر زمان ذائقه های مشتریان تغییر می کند، رقابت در کسب و کارها، باعث می شود تا هر کسب و کاری که خدمات بهتری می دهد و پیشنهادات بهتری ارایه می کند، برنده بازار بشود و بماند و بتواند از بحران ها به سمت بزرگ شدن کسب و کار حرکت کند. پرسش های این بخش، گستردگی کاملی در همه زمینه های ایجاد، تغییر، دلسردی و توسعه کسب و کار داشته و پاسخ درست به این پرسش ها، اهمیت بالایی در گذر از این شرایط دارد. فردی که با تجربه کم، وارد یک کسب و کار بشود، زمان، پول، فرصت و انرژی بسیاری را از دست می دهد.