کتاب هرکول خانم بیست درصدی

Mrs. twenty percent Hercules
کد کتاب : 5162
شابک : 9786003533479
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

یک رمان نوجوان در ژانر فانتزی است.

معرفی کتاب هرکول خانم بیست درصدی اثر فریبا کلهر

هرکول خانوم 20درصدی،یک رمان نوجوان در ژانر فانتزی است.مخاطب این رمان هم نوجوانان هستند اما مخاطب عام هم دارد. در واقع این رمان مثل رمان های «ولادیمیر می گوید» و «سی سا سیاوش» در رده رمان نوجوان قرار می گیرد اما برای بزرگسالان هم سرگرم کننده و خواندنی است.

داستانی عجیب، غریب و خواندنی که پر از سحر و جادو و طلسم و جادوگر و ماجراهای گوناگون است. قصه ای کودکانه که در فضایی متفاوت روایت می شود و دنیایی نو و غیرعادی را پیش چشم مخاطب کودک خود به تصویر می کشد.

کتاب هرکول خانم بیست درصدی

فریبا کلهر
فریبا کلهر فعالیت خود را از دهه شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته‌است. او حدود سیزده سال، از بدو تأسیس سروش کودکان تا حدود سال۱۳۸۳ سمت سردبیری ماهنامه سروش کودکان را برعهده داشت و با ویژه‌نامه کودکان روزنامه همشهری که آفتابگردان نامیده می‌شد به مدت شش ماه و به عنوان دبیر سرویس شهری همکاری می‌کرد. کتاب سوت فرمانروا اثر این نویسنده در سال ۱۳۶۹ یعنی زمانی که او فقط بیست و هشت ...
قسمت هایی از کتاب هرکول خانم بیست درصدی (لذت متن)
لباس عروس قشنگی تن افی بود که خود ابرو قرمز آن را توی هوا طراحی کرده و بهش جان بخشیده بود. یک لباس عروس قرمز به رنگ ابروهای بلند بالای خودش. با یک کمربند پهن گره دار از جنس و رنگ لباس. زیر کمربند پر از طلسم و چشم زخم و سحر و جادو بود. این ها برای محافظت از عروس بود که بعضی از جادوگرها اگر دستشان می رسید و می توانستند، او را می دزدیدند تا داماد را برای همیشه اسیر و بنده ی خود بکنند. ابرو قرمز تمام قدرت خودش را در طلسم و جادو به کار برده بود و گذاشته بود زیر کمربند افی. طلسم محافظت ابرو قرمز به قدر قوی بود که هیچ جادوگری حتی به فکرش هم نرسید عروس را بدزدد.