کتاب به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد

You will fly to the top of your mind
شما عظیم تر از آنی هستید... 5
کد کتاب : 5186
شابک : 978-9649141459
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 155
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 34
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد اثر مسعود لعلی

"به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد" به قلم "مسعود لعلی"، پنجمین جلد از مجموعه ی "شما عظیمتر از آنی هستید که می‌اندیشید" از انتشارات بهار سبز است که روایت های تکان دهنده ای را پیرامون قانون جذب و نیروی اندیشه ارائه خواهد کرد. نویسنده در سرتاسر این اثر انگیزشی به خواننده خاطرنشان می کند که زندگی او، گوهری گرانبها و بی نظیر است که فقط و فقط به او اعطا شده و این گوهر قیمتی، ارزشمندتر از آن است که بخواهد زیر سایه ی شانس، اتفاق و هرچیز دیگری قرار بگیرد که به انسان تلقین کند هیچ کنترلی رو زندگی خودش ندارد.
برای یک انسان هیچ مسئولیتی بزرگ تر و حیاتی تر از این وجود ندارد که افسار زندگی و آینده ی خود را دست گرفته و آن را به سمتی که دلش می خواهد هدایت کند. خمیر خام زندگی، آماده ی این است که به بهترین شیوه ی ممکن به آن شکل داده شود و دستی که این کار را انجام می دهد، همان دستی است که کتاب "به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد" به قلم "مسعود لعلی" را ورق می زند. مرگ و زندگی، شادی و غم و موفقیت و شکست، همه در دسترس این دست ها قرار دارند و اگر کسی تمایل دارد که قدرت واقعی افکار و دست های خود را بداند، باید در قدم اول آن ها را به رسمیت شناخته و از ظرفیتشان آگاه شود. "مسعود لعلی" در کتاب "به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد" چنین ابزاری را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تا بتوانند به کنه عظمت و قدرت اندیشه و عمل خود پی ببرند و با آگاهی به این قدرت، از آن در بهترین راه های ممکن بهره ببرند.

کتاب به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد

مسعود لعلی
مسعود لعلی زادهٔ شهریور۱۳۵۵ در مشهد و کارشناس ارشد رشتهٔ روان‌شناسی بالینی است. وی در زمنیهٔ روان‌شناسی، مهارت‌های زندگی، رشد و به‌سازی درونی و تکنیک‌های موفقیت مطالعه و فعالیت می‌کند و دست به قلم دارد. این نویسنده بالغ بر ۵۰جلد کتاب پُرفروش با تیراژ تقریبی ۲میلیون نسخه منتشر کرده است. به‌گفتهٔ خودش، بنیان‌گذار سبک کتاب‌های قصه‌درمانی و تمثیل‌درمانگری در ایران است و در آثارش بالغ بر ۲هزار داستان و تمثیل الهام‌بخش وجود دارد. مسعود لعل...
دسته بندی های کتاب به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد
قسمت هایی از کتاب به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد (لذت متن)
آورده اند که نجاری هنگام ساختن یک صندلی، که به یکی از قضات متعلق بود، اهتمام زیادی می کرد و در استحکام آن سعی بسیاری داشت. کسی به او گفت: «این اندازه دقت و موشکافی برای چیست؟» گفت: «برای این که می خواهم روزی بر آن بنشینم.» عاقبت نیز چنین شد، چه آن که نجار مزبور، شروع به خواندن و مطالعه علم حقوق کرد. و پس از مدتی به منصب قضاوت رسید.