کتاب عیسی (ع) و اخلاق

Jesus (pbuh) and ethics
(تصویری از شخصیت و آزموزه های اخلاقی عیسی (ع) در متون اسلامی)
کد کتاب : 51896
شابک : 978-9641209706
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 150
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عیسی (ع) و اخلاق اثر محمدرضا زیبائی نژاد

آموزه های اسلام به ویژه آیات قرآن کریم توانسته است شخصیت واقعی حضرت عیسی(ع) را از پس غبار های شرک و عناد بیرون آورد و تصویری متعالی و درعین حال پذیرفتنی از وی برای همگان به خصوص مسیحیت و یهودیت ارائه دهد.
کتاب حاضر در صدد آشنا ساختن مخاطبان خود با مباحث اخلاقی مربوط به حضرت عیسی(ع) از نگاه منابع اسلامی است و توانسته است برداشتی کلی از شخصیت عیسی(ع)، فضای تبلیغی وی و مختصات کلی جامعۀ بنی اسرائیل به ویژه روحانیت یهود در عصر عیسوی به دست دهد. این اثر در سه مبحث: شخصیت اخلاقی عیسی بن مریم(ع)، خطابات الهی به عیسی بن مریم(ع) و مواعظ اخلاقی عیسی بن مریم(ع) تدوین شده است. آشنایی با آنچه در منابع اسلامی درباره مسیح(ع) در این کتاب آمده می تواند مورد استفادۀ پژوهشگران قرار بگیرد.

کتاب عیسی (ع) و اخلاق

محمدرضا زیبائی نژاد
حجه الاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایی نژاد در سال ۱۳۴۲ در شیراز متولد شد و در سال۱۳۶۰ موفق به اخذ مدرک دیپلم گشت. در این سال دروس سال اول حوزه علمیه به صورت آزاد فراگرفت و سال ۶۱ به حوزه علمیه قم وارد شد. از سال ۱۳۶۲ در درس خارج فقه و خارج اصول آیات عظام میرزا جواد تبریزی و وحید خراسانی بهره گرفت.علاوه بر تدریس در دوره های آموزش مباحث زنان برای طلاب سطح ۳ حوزه، خواهران، دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه و اعضای نهادهای تخصصی زنان از جمله این فعالیتها، از سال ۷۷ تا کنون بوده است.