کتاب همه دوستان من ابر قهرمان اند

All My Friends are Superheroes
کد کتاب : 51929
مترجم :
شابک : 978-6004613255
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همه دوستان من ابر قهرمان اند اثر اندرو کافمن

همه ی دوستان تام ابر قهرمان اند. او حتی با یم ابرقهرمان ازدواج کرده که اسمش کمال گراست. اما در جشن عروسی شان، کمال گرا هیپتونیزم می شود و تصور می کند که تام نامرئی است. علی رقم همه ی تلاش های تام کما گرا نمی تواند او را ببیند. شش ماه بعد کمال گرا دیگر شک ندارد که تام او را رها کرده است و تصمیم می گیرد به ونکوور برود، از ابر قدرتش استفاده کند و رنج و دل شکستگی اش را در تورنتو جا بگذارد. کمال گرا سوار هواپیما می شود بی خبر از اینکه تام کنارش نشسته است، تام تا رسیدن هواپیما به ونکوور فرصت دارد تا کمال گرا او را ببیند یا اینکه برای همیشه از دستش بدهد.

اندرو کافمن با گریزی به ماجراهای زندگی این زوج کاری می کند که با خواندن این داستان آرزو کنیدتام بتواند چشمان کمال گرا را به روی خودش باز کند که او دوباره عاشقش شود.

کتاب همه دوستان من ابر قهرمان اند

اندرو کافمن
اندرو دی. کافمن دانشیار، دانشکده عمومی، مدرس زبان ها و ادبیات اسلاوی، و دستیار مدیر مرکز تعالی آموزش در دانشگاه ویرجینیا است. کافمن، دکترای زبان‌ها و ادبیات اسلاوی از دانشگاه استنفورد، نویسنده کتاب «به جنگ و صلح» فرصت بدهید: حکمت تولستویان تولستوی برای زمان‌های پر دردسر و درک تولستوی، و نویسنده کتاب «روسی برای آدمک‌ها» است. کارهای او در Today، NPR و PBS، و در واشنگتن پست به نمایش درآمده است، و او به عنوان کارشناس ادبیات روسی برای کلوپ کتاب اپرا خدمت کرده...