کتاب چگونه در فضا می میریم

How to Die in Space
(سفری خطرناک از طریق پدیده های اختر فیزیکی)
کد کتاب : 52068
مترجم :
شابک : 978-6227061178
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«پال ساتر» از نویسندگان علمی پرفروش در ادبیات آمریکا

معرفی کتاب چگونه در فضا می میریم اثر پل ام ساتر

کتاب «چگونه در فضا می میریم» اثری نوشته «پال ساتر» است که اولین بار در سال 2020 منتشر شد. این کتاب در حقیقت پژوهشی درباره مواد، اشیا و پدیده های پرتعدادی است که می توانند هر کسی را که محدوده های نسبتا امن زمین را ترک می کند، به کام مرگ بفرستند. آن هایی که به پیدا کردن خانه ای جدید بر سیاره های دیگر امیدوار هستند، باید بدانند که باران سولفوریک اسید بر سیاره زهره یا اتمسفر متراکم سیاره مشتری، تنها بخشی کوچک از خطرات این کار به شمار می آید. «ساتر» در رابطه با سفرهای فضایی نیز، پدیده هایی مانند سیارک ها، میدان های مغناطیسی خورشید (و البته گرمای آن)، و ستاره های در حال انفجار را به عنوان نمونه هایی از موانع پرتعداد بر سر راه کاوشگران برمی شمرد. «ساتر» با نثری جذاب و البته طنزآمیز، موضوعات مورد نظر خود را برای مخاطبین تشریح می کند.

کتاب چگونه در فضا می میریم

پل ام ساتر
ساتر یک کیهان شناس وعضو جامعه نجوم در دانشگاه ایالتی اوهایو و دانشمند اصلی مرکز علم و صنعت در کلمبوس ، اوهایو است.
نکوداشت های کتاب چگونه در فضا می میریم
Funny, informative and wildly entertaining.
خنده دار، آموزنده و بسیار سرگرم کننده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Sutter’s macabre humor and lucid science writing make this an entertaining read.
شوخ طبعی های تاریک و نگارش علمی شیوای «ساتر»، این اثر را به تجربه ای سرگرم کننده تبدیل می کند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An accessible overview of our bizarre universe.
یک بررسی اجمالی قابل فهم از کیهان عجیب ما.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب چگونه در فضا می میریم (لذت متن)
چیزی که می نویسم، نمایانگر حداقل دانش کسب شده توسط دانشمندان در طول دهه ها و بعضا قرن ها کاوش از زمین است. این یعنی بخش قابل ملاحظه ای از این دانش درست است، اما ممکن است مقداری از آن نیز نادرست باشد. علم، همین طور است. به شما اجازه خواهم داد بدانید که چه چیزهایی را به یقین می دانیم و به چه چیزهایی اندکی مشکوک هستیم-یا چه چیزهایی تفکر محض هستند.

همیشه باید در فضا کاملا جانب احتیاط را رعایت کنید. فهرست خطرات پایان ندارد، اما مجبور هستم خط پایانی برای آن در نظر بگیرم زیرا نمی توانم منتظر هر کشف جدید برای افزودن آن به این فهرست بمانم. در این کتاب به آشکارترین خطرات و همچنین به خطرات کمتر شناخته شده پرداخته ام.

به مسئولیت خودتان سفر کنید. اگر بگویم یک ستاره در مرحله ای خاص از تحولات خود، باید به مدت چند میلیون سال دیگر پایدار باشد، اما به ناگاه منفجر شود، تقصیر من نیست، بلکه تقصیر فیزیک است. گیتی جای پیچیده ای است، و فیزیکی که قصد توصیف آن را دارم، همیشه ساده نیست.