کتاب مدل اسپین در فروش

The Spin Selling Fieldbook
کد کتاب : 52189
مترجم :
شابک : 978-6006982427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب مدل اسپین در فروش اثر نیل رکهم

کتاب «مدل اسپین در فروش» راهنمای شما برای روشی است که فروش بلیط های بزرگ را در ایالات متحده و در سطح جهانی متحول کرده است. این روشی است که نیمی از شرکت‌های Fortune 500 برای آموزش نیروهای فروش خود استفاده می‌کنند، و در اینجا کتاب میدانی تعاملی و عملی است که ابزارهای عملی مورد نیاز شما را برای اجرای فوری این روش انقلابی ارائه می‌کند. کتاب مدل اسپین در فروش شامل موارد زیر است:

تمرینات تشخیصی فردی
مطالعات موردی گویا از شرکت های پیشرو
پیشنهادات برنامه ریزی کاربردی
پرسشنامه های تحریک آمیز

جلسات را تمرین کنید تا شما را برای رویارویی با موقعیت های فروش چالش برانگیز آماده کند
این کتاب که توسط نویسنده پیشگام پرفروش اصلی، فروش اسپین نوشته شده است، با هدف آسان کردن پیاده سازی برای شرکت هایی است که هنوز تکنیک های SPIN را ایجاد نکرده اند. همچنین شرکت‌هایی را که قبلا از این روش استفاده می‌کنند، قادر می‌سازد تا روش‌های SPIN را در این زمینه و در جلسات مربیگری تقویت کنند.

کتاب مدل اسپین در فروش

نیل رکهم
نیل رکهام نویسنده ، مشاور و استاد دانشگاه است. تألیف وی "فروش مشورتی" است، رویکردی که در کتاب فروش SPIN (مک گرا-هیل) پیشگام و مستند آن بود. رکهام استاد میهمان در دانشگاه پورتسموث، دانشکده مدیریت کرنفیلد و دانشگاه شفیلد، همه در زادگاهش انگلیس و همچنین در دانشگاه سینسیناتی بوده است و مدرس مداوم کنفرانس ها، مدارس بازرگانی و شرکت های بزرگ در سراسر جهان می باشد.