کتاب غریزه قدرت اراده

The Willpower Instinct
کد کتاب : 52324
مترجم :
شابک : 978-6007505403
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 364
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غریزه قدرت اراده اثر کلی مک گانیکال

کتاب "غریزه قدرت اراده" بر اساس آخرین تحقیقات و ترکیب بینش های پیشرفته از روانشناسی، اقتصاد، علوم اعصاب و پزشکی، دقیقا توضیح می دهد که قدرت اراده چیست، چگونه کار می کند و چرا اهمیت دارد. برای مثال، خوانندگان یاد خواهند گرفت:

اراده یک پاسخ ذهن- بدن است، نه یک فضیلت. این یک عملکرد بیولوژیکی است که می تواند از طریق ذهن آگاهی، ورزش، تغذیه و خواب بهبود یابد.

قدرت اراده یک منبع نامحدود نیست. خودکنترلی بیش از حد در واقع می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

وسوسه و استرس سیستم های خودکنترلی مغز را ربوده است، اما مغز را می توان برای قدرت اراده بیشتر آموزش داد.

احساس گناه و شرم به خاطر شکست های شما منجر به تسلیم شدن دوباره می شود، اما خودبخشی و شفقت به خود باعث افزایش کنترل خود می شود.

گاهی اوقات کنار گذاشتن کنترل تنها راه به دست آوردن خودکنترلی است.

شکست اراده مسری است—شما می توانید میل به خرج کردن یا پرخوری را از دوستان خود دریابید—اما همچنین می توانید خودکنترلی را از الگوهای مناسب دریافت کنید.

در سنت پیشگامانه انجام کارها، کتاب غریزه قدرت اراده توصیه‌های تجویزی و تمرین‌های تکمیلی را با هم ترکیب می‌کند تا به خوانندگان کمک کند تا اهدافی از کاهش وزن گرفته تا فرزندپروری بیشتر، اهمال‌کاری کمتر، سلامتی بهتر و بهره‌وری بیشتر در کار را داشته باشند.

کتاب غریزه قدرت اراده

کلی مک گانیکال
کلی مک‌گانیکال (زاده ۲۱ اکتبر سال ۱۹۷۷) روانشناس سلامت و مربی دانشگاه استفورد است و به دلیل فعالیت‌هایی که در زمینه «خودیاری» داشته، بسیار مشهور شده‌است. او در فعالیت‌هایش بینش‌های روانشناسی و علوم اعصاب را به‌صورت استراتژی‌های عملی درمی‌آورد؛ استراتژی‌هایی که به سلامت و تندرستی انسان کمک می‌کنند.[۱] مقاله‌های باب روز در رسانه‌های مختلفی که در مورد تعارض‌های درونی مربوط به سبک زندگی مدرن صحبت می‌کنند، مدام نام ک...
دسته بندی های کتاب غریزه قدرت اراده
نکوداشت های کتاب غریزه قدرت اراده
The Willpower Instinct is a new kind of self-help book. Using science to explain the why and strategies for the how, McGonigal has created a must-read for anyone who wants to change how they live in both small and big ways
غریزه اراده نوع جدیدی از کتاب خودیاری است. این کتابی ضروری برای هرکسی که می خواهد زندگی خود را به روش های کوچک و بزرگ تغییر دهد.
Book Page

قسمت هایی از کتاب غریزه قدرت اراده (لذت متن)