کتاب اصول مدیریت از زبان بزرگان

Management from the Masters
کد کتاب : 52345
مترجم :
شابک : 978-6226017121
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول مدیریت از زبان بزرگان اثر مورگن ویتزل

کتاب جدید مورگن ویتزل به نام اصول مدیریت از زبان بزرگان چکیده هزاران سال خرد مدیریتی است. نویسنده تقریبا تسلط دانشنامه ای بر رشته مدیریت دارد. این کتاب بسیار خواندنی و مفید است و واقعا به مفاهیم جان بخشیده است. بنابراین، باید جاذبه زیادی برای اساتید، دانشجویان و مدیران حرفه ای داشته باشد.
کتاب اصول مدیریت از زبان بزرگان تاریخ مهیجی از تفکر علمی، فلسفی و مدیریتی که بیست اصل جاودانه رفتار انسان و سازمان را در خود جای داده است. کمتر نویسنده ای می تواند این دامنه وسیع و پیچیده از ایده ها را با سبکی جذاب و صریح کنار هم بچیند. این کتاب سرگرم کننده به شما خردی که هزاران سال آزمایش شده را عرضه می کند و آگاهی های حاصل از آن فورا برای هر کسی که درگیر فعالیت های سازمانی است، قابل استفاده است.
کتاب اصول مدیریت از زبان بزرگان ؛ از کنفسیوس تا وارن بافت اثر ارزشمند مورگن ویتزل به بازگو کردن ۲۰ اصل جاودانه مدیریت و کسب و کار می پردازد. این کتاب ترجمه عنوان اصلی کتاب Management from the masters است که توسط سهراب خلیلی شورینی و فرشید عبدی به فارسی برگردان و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

کتاب اصول مدیریت از زبان بزرگان

مورگن ویتزل
مورگن ویتزل (متولد 1960) مورخ، نظریه پرداز تجارت، مشاور، مدرس و نویسنده كتاب های مدیریتی است كه به ویژه از كارهای وی در "تجارت در چین" و "مدیریت در سازمان های مجازی" شناخته می شود.ویتزل در Salmon Arm در استان بریتیش کلمبیای کانادا بزرگ شد و لیسانس خود را در رشته تاریخ در 1982 و کارشناسی ارشد خود را در تاریخ رنسانس در سال 1984 از دانشگاه ویکتوریا دریافت کرد.ویتزل به عنوان روزنامه نگار در یک روزنامه هفتگی در Salmon Arm کار خود را آغاز کرده بود. پس از فارغ التحصیلی، او به عنوان محقق و نویسنده مس...
دسته بندی های کتاب اصول مدیریت از زبان بزرگان