کتاب معامله گری از عمق وجود

Trading from Your Gut
کد کتاب : 52387
مترجم :
شابک : ‌‌978-6226017367
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 301
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب معامله گری از عمق وجود اثر کورتیس ام فیث

برای همه کسانی که نمی‌دانند آیا قدرت تفکر درست مغز می‌تواند در دنیای روندها و نمودارهای معاملات سهام و گزینه‌ها اعمال شود، کرتیس فیث پاسخ آنها را دارد. در " کتاب معامله گری از عمق وجود"، او از تحقیقات مغزی، مدل‌های عصبی استفاده می‌کند. این کتاب به شما کمک می کند تا یک تغییر پارادایم بزرگ در معاملات خود ایجاد کنید. بخش این کتاب در مورد چگونگی آموزش مغز خود برای کمک به تبدیل شدن به یک معامله گر شهودی، شما را غافلگیر خواهد کرد و ایده های خارق العاده ای را ارائه می‌دهد که به طور قابل توجهی به معامله گران کمک می کند تجارت بهتر را بیاموزند. این نوع بینش الهام‌بخش خواهد بود و همین امر «
کتاب معامله گری از عمق وجود» را به یک کتاب تجاری عالی تبدیل می‌کند.

ون کی تارپ، نویسنده پرفروش «راه خود را به سوی آزادی مالی تجارت کنید» و «سوپر معامله‌گر» یک روانکاو آموزش دیده و حرفه ای بازاراست. غریزه انسانی پشت تصمیمات سرمایه گذاری ما قرار دارد. از آنجایی که ما اغلب بدترین دشمن خود در بازارها هستیم، این یک راهنمای منحصر به فرد و متفکر برای غلبه بر بزرگترین مانع موفقیت مالی ... خودمان است.

کتاب جدید کرتیس فیث با عنوان " معامله گری از عمق وجود"... بینش های برگرفته از روانشناسی را ارائه می دهد، آنها را با مشاهدات قانع کننده توسط معامله گران برجسته ای مانند جورج سوروس پیوند می زند و سپس آنها را بر روی مجموعه ای از نظریه های مبتنی بر تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا یک طرح تجاری قانع کننده ارائه دهد.

کتاب معامله گری از عمق وجود

کورتیس ام فیث
کورتیس فیث بیشتر به عنوان عضوی از گروه بازرگانی نخبه شیکاگو، لاک پشت ها شناخته می شود. این گروه به عنوان شرط بندی بین بنیانگذاران خود شروع به کار کرد: آیا تاجران متولد شده اند یا بزرگ شده اند؟ در اوایل 20 سالگی ، کورتیس درآمد بیشتری نسبت به معنای منطقی بودن به عنوان لاک پشت بدست آورد و او کتابی پرفروش به نام راه لاک پشت نوشت که جزئیات این ماجراها را شرح می داد.