کتاب تاریخ مختصر فلسفه جدید

A Short History of Modern Philosophy
کد کتاب : 52411
مترجم :
شابک : 978-9642441686
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 405
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تاریخ مختصر فلسفه جدید اثر راجر اسکروتن

به وسیله خواندن کتاب "تاریخ مختصر فلسفه جدید " لذت های فلسفه را برای خود کشف کنید. نویسنده مشهور راجر اسکروتون که هم برای دانشجویان با تجربه فلسفه و هم برای خوانندگان مینویسد، بررسی فلسفه مدرن را به شکل بسیار خواندنی و جذابی به شما ارائه می دهد. اسکروتون که همیشه جذاب است، ما را به یک تور هیجان انگیز از این موضوع می برد، از بنیانگذار دکارت تا مهم ترین و مشهورترین فیلسوف قرن بیستم، لودویگ ویتگنشتاین. او تمام شخصیت‌های اصلی و همچنین مشغله‌های فکری اصلی را که به فلسفه غرب کمک کرده است، شناسایی می‌کند. اسکروتون با ترسیم پرتره ای از فلسفه مدرن که زنده و متحرک است، ما را با برخی از بزرگترین مسائل فلسفی که در این دوره ابداع شده و از آن زمان تاکنون دنبال شده است، آشنا می کند. از جمله مطالب در مورد بحث های اخیر، تاریخ کوتاه فلسفه مدرن به عنوان مقدمه کلاسیک در حال حاضر ایجاد شده است. آن را بخوانید و دلیل آن را دریابید.
راجر ورنون اسکروتون یک فیلسوف انگلیسی است که در زیبایی شناسی تخصص دارد. او بیش از سی کتاب نوشته است، از جمله هنر و تخیل (1974)، معنای محافظه کاری (1980)، میل جنسی (1986)، فیلسوف در ساحل دوور (1990)، زیبایی شناسی موسیقی (1997)، زیبایی (2009) ، چگونه درباره سیاره به طور جدی فکر کنیم: موردی برای محافظه کاری محیطی (2012)، کلیسای ما (2012) و چگونه محافظه کار باشیم (2014). اسکروتون همچنین چندین رمان و تعدادی کتاب درسی عمومی در زمینه فلسفه و فرهنگ نوشته و دو اپرا نیز ساخته است.
اسکروتون از سال 1971 تا 1992 مدرس و استاد زیبایی‌شناسی در کالج بیرک‌بک لندن بود. از سال 1992، او سمت‌هایی پاره وقت در دانشگاه بوستون، موسسه امریکن اینترپرایز در واشنگتن دی سی و دانشگاه سنت اندروز داشته است. در سال 1982 او به تأسیس مجله سیاسی محافظه کار سالزبری ریویو کمک کرد که به مدت 18 سال آن را ویرایش کرد و در سال 1987 کلاریج پرس را تأسیس کرد. اسکروتون عضو هیئت تحریریه مجله زیبایی شناسی بریتانیا و عضو ارشد این مجله است.

کتاب تاریخ مختصر فلسفه جدید

راجر اسکروتن
راجر ورنون اسکروتن (Roger Scruton) (متولد ۲۷ فوریه ۱۹۴۴) فیلسوف بریتانیایی در زمینه زیبایی‌شناسی و فلسفه سیاسی است.راجر اسکروتن از مخالفان سرسخت علم گرایان از یک سو، و مارکسیست‌ها از سوی دیگر است. از نظر او علم به تنهایی قادر به حل تمام مشکلات بشر نیست، از طرف دیگر او به علومی مانند روانشناسی فرگشتی توجه دارد و از این رو مفاهیمی مانند مهندسی اجتماعی یا برابری طلبی محض را نیز برنمی‌تابد. به عنوان مثال وی در دفاع از علوم انسانی و نقد علم (طبیعی) گرایان می‌گوید «تفسیر ف...
دسته بندی های کتاب تاریخ مختصر فلسفه جدید
نکوداشت های کتاب تاریخ مختصر فلسفه جدید
Anyone seeking a short and intelligible introduction to the ideas and intentions of Spinoza, Hume, Kant, Hegel and Marx, among others, need look no further
هرکسی که به دنبال معرفی کوتاه و قابل فهم ایده ها و مقاصد اسپینوزا، هیوم، کانت، هگل و مارکس و دیگران است، با خواندن این کتاب نیازی به بررسی بیشتر ندارد.
Good Book Guide

Dr Scruton writes with an unusual clarity and fluency, and is always a pleasure to read . . . this is certainly a book which you could give to anyone who was curious about philosophy and expect them to learn a lot from it.
دکتر اسکروتون با وضوح و روانی غیرعادی می نویسد و همیشه خواندن آن لذت بخش است. . . این مطمئنا کتابی است که می توانید آن را به هر کسی که در مورد فلسفه کنجکاو است بدهید و انتظار داشته باشید که چیزهای زیادی از آن بیاموزد.
Alan Ryan

قسمت هایی از کتاب تاریخ مختصر فلسفه جدید (لذت متن)