کتاب شیفت شب

Night shift
و سوت پایان (دو فیلمنامه)
کد کتاب : 52459
شابک : 978-9642432097
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 150
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شیفت شب اثر نیکی کریمی

«شیفت شب» فیلمی است به کارگردانی نیکی کریمی و محصول سال ۱۳۹۳ سینمای ایران. در این فیلم، بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، سحر قریشی و خود نیکی کریمی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. کارن همایون‌فر برای آن موسیقی متن ساخته و هایده صفی‌یاری نیز آن را تدوین کرده است.
نگاه نیکی کریمی از دریچه‌ی دوربین خود در این فیلم، متمرکز بر جامعه‌ای است که براثر تحریم‌های شدید، دچار معضلات گوناگونی شده است. معضلاتی که نه فقط در بخش اقتصادی، که حتی در زمینه‌ی هویتی نیز گریبان جامعه‌ی ایرانی را گرفته است.
این فیلم همچنین در جشنواره‌های ادینبرو اسکاتلند و همچنین جشنواره‌ی فیلم ورشو لهستان نیز حاضر بوده است.
سیر جست‌وجوگرانه‌ی شخصیت ناهید در خیابان‌های تهران که به دنبال شوهر گمشده‌ی خود می‌گردد تا پرده از رازهای عجیب زندگی مشترک‌شان برکشد از پایه‌ای‌ترین بخش‌های جهان فیلم است.

کتاب شیفت شب

نیکی کریمی
نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.در سال ۱۳۷۲، کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا (۱۳۷۱) شد. او در بیست و یکمین...