کتاب مدیریت موفق در دوران تغییر

Managing in Times of Change
کد کتاب : 52501
مترجم :
شابک : 978-9642614776
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت موفق در دوران تغییر اثر مایکل مگین

در حالی که تغییر و تحول، امری حیاتی برای بقای سازمان شماست، می تواند زمینه های بی ثباتی، فشار روانی، و حتی عصبانیت در میان کارکنان را نیز فراهم سازد. کتاب مدیریت در دوران تغییر به شما نشان می دهد که چگونه به مدیران و کارکنان کمک کنید تا منافع تغییر را درک کنند و آنها را در محیط کار و مسئولیت های جدید خود به کار  گیرند و به اوج شکوفایی برسانند. درس های ۲۴گانه ای که امتحان خود را در میدان عمل پس داده اند، دیدگاه و بینشی عمیق، علمی، و شخصی به  شما می دهند تا در سایه آن بتوانید بر فرایند تغییر و تحول سازمانی، تأثیر بگذارید و به راهبردهای زیر دست یابید:
درک مفهوم تغییر و اهمیت دادن به آن
شناسایی و شفاف سازی حوزه های تأثیر
ترسیم یک تصویر اصولی و گویا از تغییرات جاری
اندازه گیری پیشرفت و ارج نهادن به آن
درگیر و فعال کردن اعضای تیم
همدلی کردن، بدون اینکه همیشه موافقت کنید
کارکنان، هنگامی که ملزم به تغییر دادن روش، محل انجام کار، و همکارانشان می شوند، ممکن است به راحتی نتوانند منافع و مزایای موقعیت جدید را ببینند. کتاب مدیریت در دوران تغییر، روشن و صریح، به سراغ مطالب اساسی و توصیه های قابل اجرا می رود که به مدیران، تیم ها، و افراد کمک می کنند تا تغییرات و تحولات محل کار و محیط را درک کنند و به کار گیرند و از این طریق بتوانند بر قدرت خود و سازمانشان بیفزایند.
مایکل دی. ماجین، رئیس و مدیر ارشد اجرایی موسسه سینگولاریتی گروپ، یک گروه خدمات مشاوره در حوزه های رهبری، فروش، و مدیریت در هامیلتون، ماساچوست است. او علاوه بر کتاب حاضر، مولف کتاب های واداشتن تیم ها به  کارکردن و کار تیمی اثربخش نیز بوده است.

کتاب مدیریت موفق در دوران تغییر

دسته بندی های کتاب مدیریت موفق در دوران تغییر