کتاب دختری که او می شناخت

The Girl He Used to Know
کد کتاب : 52535
مترجم :
شابک : 978-6229633687
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 269
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه بهترین داستان عاشقانه گودریدز سال 2019

معرفی کتاب دختری که او می شناخت اثر تریسی گارویس گریوز

کتاب «دختری که او می شناخت» رمانی نوشته ی «تریسی گارویس گریوز» است که نخستین بار در سال 2019 به چاپ رسید. «آنیکا رز» در دانشگاه «ایلینوی» درس می خواند. او که در موقعیت های اجتماعی مضطرب است و اغلب رفتارهای دیگران گیج کننده به نظرش می رسد، ترجیح می دهد با کتاب هایش احاطه شده باشد یا در خلوت شطرنج بازی کند. «جاناتان هافمن» به تازگی به باشگاه شطرنج پیوست و اولین بازی اش—و همینطور دلش—را به «آنیکای» خجالتی و معذب اما باهوش و زیبا باخت. «جاناتان» و «آنیکا» در کنار هم خوشحال هستند و جرأت این را دارند که آینده ای را با یکدیگر متصور شوند. عشق میان آن ها انگار می تواند از هر مانعی عبور کند، البته به جز تراژدی غیرمنتظره ای که میان آن ها فاصله می اندازد، و آن ها را وادار می کند که به تنهایی با زندگی مواجه شوند.

کتاب دختری که او می شناخت

تریسی گارویس گریوز
تریسی گارویس گریوز (متولد 1968) نویسنده پرفروش کتاب "در جزیره" است که 9 هفته را در لیست پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز گذراند ، به بیست و نه زبان ترجمه شده است و با MGM و Temple Hill Productions در حال توسعه فیلم بلند است.
نکوداشت های کتاب دختری که او می شناخت
A compelling novel of unconditional love.
رمانی هیجان انگیز درباره ی عشق بی قید و شرط.
Barnes & Noble

A sensitive, affecting romance.
عاشقانه ای پراحساس و تأثیرگذار.
Shelf Awareness Shelf Awareness

Compelling.
هیجان انگیز.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب دختری که او می شناخت (لذت متن)
«جاناتان رو دیدم.» وقتی برای قرار ملاقات هفتگی ام سر و کله ام پیدا می شود، حتی پیش از این که «تینا» در را ببندد، این جمله را به زبان می آورم. روی مبل یک نفره می نشیند و من در کاناپه ی گرم و نرم رو به رویش فرو می روم. کوسن های روی مبل طوری مرا احاطه می کنند که اضطرابم را از بودن در اینجا کاهش می دهند.

ما چندین ساعت درباره ی «جاناتان» بحث می کنیم. او حتما در این باره کنجکاو است، ولی دانستن این که «تینا» به چه فکر می کند، معمایی است که من هرگز نمی توانم حلش کنم.

ظاهر شدن «جاناتان» آن قدر غیرمنتظره و تصادفی بود که اصلا نمی توانستم آن همه سوال را آماده کنم. آن قدر سریع اتفاق افتاد که اصلا نتوانستم بفهمم ازدواج کرده است یا نه. دید زدن انگشت حلقه ی یک مرد، یکی از راهکارهایی است که بعدا به ذهن من می رسد و در مورد «جاناتان» دو روز کامل، بعد از آن ماجرا، طول کشید.