کتاب عسل طلای مایع

Honey, Liquid Gold
(شناخت،کاربرد و خواص)
کد کتاب : 52569
شابک : 978-9649957302
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب عسل طلای مایع اثر رضا مقسمی

خداوند کریم، در آخرین کتاب آسمانی خود، یعنی قرآن مجید، از خوراکی ها و نوشیدنی های فراوانی یاد کرده است، که بخاطر خواص و اهمیت آنها، به برخی قسم هم خورده است.
ولی از لفظ «شفا» برای هیچ یک، استفاده نمی کند. نظر نویسنده از آنجا به این مطلب اساسی و مهم معطوف شد، که چرا خداوند متعال، عسل را شفای انسان ها می داند؟
چرا «وحی» را که مختص انسان ها و آن هم در رده پیامبران است، برای الهام به زنبور عسل هم استفاده می کند؟ نگارش کتاب عسل، طلای مایع (که پیشتر با نام قطره طلا، منتشر شد) با این ایده شروع شد، و بعد از حدود 12 سال تحقیق و پژوهش علمی، و نگاهی عمیق در زنبور عسل و تمام محصولات و فرآورده هایش، بصورت حاضر مدون شد.
باشد که تاثیر شفاگونه عسل، این موهبت بزرگ الهی را بیشتر بدانیم. نعمتی طلایی رنگ، که خداوند بصورت مایع در اختیار بشر قرار داد.

کتاب عسل طلای مایع

رضا مقسمی
رضا مقسمی هستم. و به عنوان گوینده و مجری در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مشغول هستم. در سال 89 مجری برنامه های شبکه سیمای قرآن بوم و در حال حاضر گوینده خبر در شبکه بین المللی خبر هستم.اهل شهر فرزانه پرور بروجرد هستم. پس از تحصیلات دبیرستانی، در سال 1380، به دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی تهران آمدم و کارشناس الهیات شدم. و در سال 1387 ، مدرک کارشناسی ارشد الهیات را در گرایش علوم قرآن و حدیث أخذ نمودم و پس از آن، در دانشگاههای کشور، به تدریس دروس مربوطه نظیر منطق، کلام، صرف و نحو ، ...