کتاب شما یک جوجه اردک زشت نیستید

You're not an ugly duckling
داستان های اعتماد به نفس و قصه های تربیتی برای نوجوانان و جوانان
کد کتاب : 5259
شابک : 978-6005384390
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 109
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شما یک جوجه اردک زشت نیستید اثر مسعود لعلی

این کتاب به چهار قسمت منقسم شده است، هر بخش دربرگیرنده داستان‌هایی است که به اعتماد به نفس، تعیین اهداف، مهارت‌های زندگی و تربیت مربوط می‌شوند. در هر یک از این بخش‌ها، نویسنده تلاش داشته است تا مفاهیم روانشناسی را به زبانی ساده و تشبیهی ارائه دهد.

در بخش‌های مختلف این کتاب، ما می‌خوانیم: "یک واقعیت ناپسند در زندگی افراد وجود دارد که بسیاری از ما به دلیل عدم شناخت کافی از خود، قدرت‌های بزرگ درونی خود را شناسایی نمی‌کنیم و به این ترتیب، به اندازه‌ای بزرگ که هستیم، به احساس کمبود و ناتوانی مبتلا می‌شویم. به جای زندگی در اوج توانمندی‌ها، به شرایط کم‌ترین سطحی از وجودی خود تسلیم می‌شویم."

در اولین بخش از کتاب، که به داستان‌های اعتماد به نفس اختصاص دارد، 15 داستان جذاب قرار دارد. از میان این داستان‌ها، می‌توان به مثال‌هایی اشاره کرد مانند داستان میمون‌هایی که ترس را آموختند، قورباغه‌هایی که زنده به جوش آمدند، موش‌های شناگری که به غرق شدن رفتند، رقابت خرگوش، لاک‌پشت و دیگر حیوانات، و همچنین داستان سگ‌هایی که یاد گرفتند که تلاش نکنند.

کتاب شما یک جوجه اردک زشت نیستید

مسعود لعلی
مسعود لعلی زادهٔ شهریور۱۳۵۵ در مشهد و کارشناس ارشد رشتهٔ روان‌شناسی بالینی است. وی در زمنیهٔ روان‌شناسی، مهارت‌های زندگی، رشد و به‌سازی درونی و تکنیک‌های موفقیت مطالعه و فعالیت می‌کند و دست به قلم دارد. این نویسنده بالغ بر ۵۰جلد کتاب پُرفروش با تیراژ تقریبی ۲میلیون نسخه منتشر کرده است. به‌گفتهٔ خودش، بنیان‌گذار سبک کتاب‌های قصه‌درمانی و تمثیل‌درمانگری در ایران است و در آثارش بالغ بر ۲هزار داستان و تمثیل الهام‌بخش وجود دارد. مسعود لعل...
دسته بندی های کتاب شما یک جوجه اردک زشت نیستید
قسمت هایی از کتاب شما یک جوجه اردک زشت نیستید (لذت متن)
در زندگی انسان ها نکته غم انگیز این است که خیلی از افراد به علت عدم خودشناسی زندگی خروسی دارند آنها هرگز متوجه ظرفیت های عظیم درونی خود نمیشوند لذا دچار خودکم بینی میشوند. آنها به جای زیستن در اوج به زندگی در شرایطی بسیار پست تر از شأن و منزلت وجودی خود قانع .هستند کتاب شما یک جوجه اردک زشت نیستید در چهار قسمت با موضوعات اعتماد به نفس هدف گذاری مهارت های بهتر زیستن و قصههای تربیتی برای همه به ویژه نوجوانان و جوانان عزیر آماده شده است. امید است مجموعه حکایات و مطالب آن انگیزه لازم برای رشد تکاپو و ایجاد تغییرات مثبت را در زندگیتان فراهم آورد