کتاب حقیقت با کمک سقراط

Truth with Socrates
(فکرهای بزرگ برای فیلسوف های کوچک)
کد کتاب : 52888
مترجم :
شابک : 978-6003208162
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب حقیقت با کمک سقراط اثر مورین مک کوئری

اهمیت حقیقت را در کتاب «حقیقت با کمک سقراط» با جوانترین خوانندگان به روشی شگفت انگیز و قابل دسترس کاوش کنید.

حتی بچه های کوچک هم سوالات بزرگی در مورد زندگی دارند. سقراط معتقد بود که راستگویی و پرسش درباره جهان می تواند ما را عاقل کند و حقیقت با سقراط فلسفه او را برای جوانترین متفکران به ارمغان می آورد. از اهمیت صادق بودن حتی اگر سخت باشد یا شما را بترساند تا همیشه سوال بپرسید تا درباره همه چیز اطرافتان بیشتر بدانید، این کتاب منجر به گفتگوهای الهام بخش درباره پویایی انسان بین افراد در هر سنی می شود.

به دنبال هر شش کتاب فکرهای بزرگ برای فیلسوف های کوچک باشید: برابری با سیمون دوبوار، حقیقت با سقراط، شادی با ارسطو، تخیل با رنه دکارت، مهربانی با کنفوسیوس، عشق با افلاطون و حقیقت با سقراط.

کتاب حقیقت با کمک سقراط

مورین مک کوئری
مورین دویل مک کوئری (متولد: 22 دسامبر 1955 ، سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده) شاعر ، نویسنده و معلم برنده جایزه است. وی به مدت بیست سال تدریس کرده است و در زمینه ادبیات و نویسندگی بزرگسالان و تحصیلات تیزهوشان تخصص دارد.
نکوداشت های کتاب حقیقت با کمک سقراط
Presents some simple and vital moral truths and should get kids thinking about thinking . . . Sweetly age appropriate . . . It teaches children to value truth and honesty, though, and to build an inquisitive spirit
برخی از حقایق اخلاقی ساده و حیاتی را ارائه می کند و باید بچه ها را به تفکر وادار کند. . . کتابی شیرین مناسب سن . . به کودکان می آموزد که برای حقیقت و صداقت ارزش قائل شوند و روحیه کنجکاو در خود ایجاد کنند
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب حقیقت با کمک سقراط (لذت متن)