کتاب ربات آدم کش 4

Exit Strategy
استراتژی خروج
کد کتاب : 53117
مترجم :
شابک : 978-6004629553
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 150
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه انجمن علمی تخیلی بریتانیا سال 2018

نامزد جایزه پرومته 2019

معرفی کتاب ربات آدم کش 4 اثر مارتا ولز

در برنامه نویسی ربات آدم کش قید نشده که برای آدم ها ارزش قائل باشد. آیا اگر این ربات به تنها کسی که روزی به او محبت کرده، کمک برساند، مشکلی در برنامه نویسی اش دارد؟ ربات آدم کش نیمی از کهکشان را گشته تا گذشته ی پر از قتل و خشونت خود را از زیر خاک بیرون بکشد و جنایت های سازمان خبیث گری کریس را برملا کند. حالا که تصمیم گرفته به خانه و پیش صاحب (محافظ؟ رفیق؟) قبلی اش دکتر منساه برود و شواهد خراب کاری های گری کریس را با او در میان بگذارد.
شاید این طوری گری کریس نتواند به کلنی های دیگر کهکشان آسیب برساند. ولی چه کسی در تمامی کهکشان حاضر است حرف های یک یونیت امنیتی یاغی را باور کند؟ مجموعه ی دفترچه خاطرات ربات آدم کش، در رسته ی ادبیات علمی تخیلی نرم قرار می گیرد و ترکیبی از ژانر اپرای فضایی و هوش مصنوعی است.

کتاب ربات آدم کش 4

مارتا ولز
مارتا ولز (زاده اول سپتامبر 1964) نویسنده ای آمریکایی است. او تعدادی رمان های فانتزی، رمان های نوجوان، داستان های کوتاه و مقاله های غیرداستانی با موضوع های فانتزی و علمی تخیلی منتشر کرده است. رمان های او به دوازده زبان ترجمه شده است. ولز موفق به دریافت جایزه نبولا، دو جایزه لوکس و دو جایزه ی هوگو شده است.