کتاب 7 عادت خانواده های موفق

The 7 Habits of Highly Effective Families
کد کتاب : 53339
مترجم :
شابک : 978-9649687513
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 7 عادت خانواده های موفق اثر استیون کاوی

"هفت عادت خانواده‌های موفق" که زمان زیادی منتظر انتشار آن بوده‌اید، درس‌های گرانبهایی برای خلق و استمرار فرهنگ قدرتمند خانواده در این جهان آشفته ارائه می‌دهد. استفن آر. کاوی بیش از هر چیز نگران خانواده است و فکر می‌کند شما هم این‌گونه باشید.
کاربرد هفت عادت در خانواده کاملا طبیعی و شایسته‌ی هر خانواده‌ای است. در واقع این عادات در خانواده آموزش داده می‌شوند. اگر داستان‌های خانواده‌هایی که این هفت عادت را به کار برده و به نتایج شگفت‌انگیزی رسیده‌اند، ملاحظه کنید، این را به خوبی احساس خواهید کرد.
هر خانواده‌ای موقعیت متفاوت و منحصربه‌فردی دارد. ولی همه‌ی خانواده‌ها از جهاتی به هم شبیه هستند. من حدس می‌زنم که ما با مشکلات روزمره‌ی مشابهی درگیریم.
من معتقدم که خانواده سنگ‌بنای جامعه است و مهم‌ترین مراحل تکامل انسان در آن صورت می‌گیرد و معتقدم که ما مهم‌ترین کارهای‌مان را در خانه انجام می‌دهیم. خانم باربارا بوش این نکته را برای دانشجویان کالج ولزلی این‌گونه شرح داده است: «به همان‌اندازه که تعهدات شما به عنوان دکتر، حقوقدان و مدیر شرکت مهم است، فرامش نکنید که قبل از هر چیز شما انسان هستید و به یاد داشته باشید که پیوندهای انسانی با همسر، بچه‌ها و دوستان، مهم‌ترین سرمایه‌گذاری شما خواهد بود.

کتاب 7 عادت خانواده های موفق

استیون کاوی
استیون ریچاردز کاوی، زاده ی 24 اکتبر 1932 و درگذشته ی 16 جولای 2012، نویسنده، تاجر و سخنران آمریکایی بود.کاوی در یوتا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به ورزش بسیار علاقه مند بود اما به دلیل ابتلا به بیماری نتوانست ورزش را ادامه دهد. او در دانشگاه یوتا در رشته ی مدیریت تجاری تحصیل کرد. کاوی پس از آن، مدرک MBA خود را از هاروارد گرفت و در مقطع دکتری، به تحصیل در رشته ی مطالعات دینی پرداخت. او سپس وارد عرصه ی تجارت و نویسندگی شد و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.استیون کاوی سرانجام در...
دسته بندی های کتاب 7 عادت خانواده های موفق