کتاب هشتمین عادت

The 8th Habit
کد کتاب : 53340
مترجم :
شابک : 978-9644424274
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هشتمین عادت اثر استیون کاوی

هشتمین عادت، نوشته‌ی استیون کاوی نویسنده‌ی موفق کتاب هفت عادت مردمان موثر است. کتاب هشتمین عادت ادامه کتاب هفت عادت مردمان موثر است. هشتمین عادت در سال 2004 منتشر شد. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودسازی قرار می‌گیرد. عادت هشتم، همان پیدا کردن صدای درونی‌مان و کمک کردن به دیگران است تا آن‌ها هم‌صدای درون خود را کشف کنند و به آن گوش دهند. کاوی در این کتاب خواننده را به مسیر امید و خوش‌بینی هدایت می‌کند. آنچه نویسنده روی آن تمرکز دارد رساندن افراد به وضعیتی بهتر آن‌هم با توانایی تمام‌نشدنی و گذر از درد و رنج و ناراحتی است. در کتاب عادت هشتم نویسنده می‌خواهد خواننده خود را از ویژگی تاثیرگذاری به سمت عالی بودن برساند و در نهایت به او توضیح دهد که با تاثیرگذاری چگونه می‌توان الهام‌بخش دیگران بود. مباحث روان‌شناسی و مدیریت کسب و کار این کتاب برای کارآفرینان جوان و علاقه‌مندان به دنیای کسب و کارهای دیجیتالی می‌تواند کاربردی باشد.
کتاب هشتمین عادت، آخرین اثر از استیون کاوی است که بسیار مورد توجه و تقدیر قرار گرفته و به زبان‌های مختلف در سراسر جهان ترجمه‌شده است. این کتاب در ایران با ترجمه‌ی اصغر اندرودی از سوی انتشارات البرز راهی بازار نشر شده است. کتاب هشتمین عادت مناسب گروه سنی بزرگ‌سال است و برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت زمان کافی را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

کتاب هشتمین عادت

استیون کاوی
استیون ریچاردز کاوی، زاده ی 24 اکتبر 1932 و درگذشته ی 16 جولای 2012، نویسنده، تاجر و سخنران آمریکایی بود.کاوی در یوتا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به ورزش بسیار علاقه مند بود اما به دلیل ابتلا به بیماری نتوانست ورزش را ادامه دهد. او در دانشگاه یوتا در رشته ی مدیریت تجاری تحصیل کرد. کاوی پس از آن، مدرک MBA خود را از هاروارد گرفت و در مقطع دکتری، به تحصیل در رشته ی مطالعات دینی پرداخت. او سپس وارد عرصه ی تجارت و نویسندگی شد و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.استیون کاوی سرانجام در...