کتاب رمز گشایی از داروین

Hacking Darwin
مهندسی ژنتیک و آینده بشریت
کد کتاب : 53346
مترجم :
شابک : 978-6227124361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 347
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

رخنه در رمز داروین
Hacking Darwin
(مهندسی ژنتیک و آینده انسان)
کد کتاب : 60929
مترجم :
شابک : 978-6227564259
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب رمز گشایی از داروین اثر جیمی متزل

جیمی متزل، نویسنده ای با استعداد و متفکر، ما را به مرزهای زیست شناسی و فناوری می رساند و دنیایی پر از مخاطره را آشکار می کند.

کتاب «رمز گشایی از داروین»، تحریک‌آمیز و بسیار خیره کننده است. بعد از 3.8 میلیارد سال، بشر در شرف تکامل با قوانین جدید است.

جیمی متزل، کارشناس برجسته ژئوپلیتیک و آینده پژوه فناوری، یک کاوش پیشگامانه در مورد روش های بسیاری که مهندسی ژنتیک پایه های اصلی زندگی ما را متزلزل می کند - جنسی، جنگ، عشق و مرگ، ارائه می کند.

در طلوع انقلاب ژنتیک، DNA ما به اندازه فناوری اطلاعات ما قابل خواندن، نوشتن و هک شدن است. اما زمانی که بشریت شروع به بازسازی کد ژنتیکی خود می‌کند، انتخاب‌هایی که امروز انجام می‌دهیم، تفاوت بین تحقق پیشرفت‌های خیره‌کننده در رفاه انسان و فرود آمدن به یک مسابقه تسلیحات ژنتیکی خطرناک و بالقوه مرگبار خواهد بود.

وارد آزمایشگاه هایی شوید که دانشمندان در حال تبدیل داستان های علمی تخیلی به واقعیت هستند. به آینده ای بنگرید که در آن عمیق ترین عقاید، اخلاقیات، مذاهب و سیاست ما به گونه ای بی سابقه به چالش کشیده شود. وقتی می‌توانیم فرزندان آینده خود را مهندسی کنیم، عمر خود را به طور گسترده افزایش دهیم، زندگی را از ابتدا بسازیم، و دنیای گیاهان و حیوانات را بازسازی کنیم، آیا باید باز هم امیدوار باشیم؟

کتاب رمز گشایی از داروین


ویژگی های کتاب رمز گشایی از داروین

نامزد بهترین کتاب علمی گودریدز سال 2019

جیمی متزل
جیمی فردریک متزل (زاده 1 ژوئیه 1968) مفسر ژئوپلیتیک آمریکایی، نویسنده، عضو ارشد شورای آتلانتیک و شریک سابق در شرکت سرمایه گذاری جهانی Cranemere LLC است. او نویسنده پنج کتاب از جمله رمان های علمی تخیلی، کد پیدایش و سونات ابدی و اثر غیر داستانی، هک داروین: مهندسی ژنتیک و آینده بشریت است. در سال 2004، او ناموفق در برابر امانوئل کلیور، شهردار سابق کانزاس برای نامزدی دموکرات ها برای منطقه پنجم کنگره میسوری رقابت کرد.
دسته بندی های کتاب رمز گشایی از داروین
نکوداشت های کتاب رمز گشایی از داروین
Timely, important, and thorough exploration of how inheritance will evolve from natural selection to a human-controlled generation-by-generation data hack
کاوش به موقع، مهم و کامل در مورد چگونگی تبدیل وراثت از انتخاب طبیعی به هک داده نسل به نسل تحت کنترل انسان
Forbes.com

world-famous futurist Jamie Metzl appeals to all humans of good will to together face the ethical and social problems raised by human genetic engineering
ینده پژوه مشهور جهان، جیمی متزل، از همه انسان های خوش نیت درخواست می کند که با هم با مشکلات اخلاقی و اجتماعی ناشی از مهندسی ژنتیک انسانی روبرو شوند.
Osservatore Romano

قسمت هایی از کتاب رمز گشایی از داروین (لذت متن)
شاید والدین بی باک بخواهند غرایز ددمنشانۀ خطرناک به فرزندانشان بدهند. شاید یک کشور تصمیم بگیرد گروهی از مردمانش را با مهندسی ژنتیکی به ابرانسان، پیروان مطیع و تسلیم یا قاتلان لگام گسیخته و گوش به فرمان دولت تبدیل کند. شاید شرکت ها در آب های بین المللی مراکز ارتقای ژنتیکی افراطی راه بیندازند. پس آن وقت چه می شود؟

گو اینکه بعضی از والدین بنابه دلایل اعتقادی یا به خاطر هیجان بارداری جنسی از این فرایند صرفنظر خواهند کرد، اما آبستنی جنسی هم بی هزینه نخواهد بود. چند نفر، بدون سرزنش والدین، شاهد مرگ کودک همسایه به دلیل یک بیماری ژنتیکی قابل پیشگیری خواهند بود؟ آیا به این والدین به چشم قهرمانان «طبیعی » بعدی دیزنی لند نگاه خواهند کرد یا آرمان پردازهایی که دست به یک ریسک غیرضروری زده و به فرزندشان لطمه وارد کرده اند؟