کتاب پریا دختر پروانه

Paria butterfly Girl
سه فیلمنامه
کد کتاب : 53443
شابک : 978-6007826843
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب پریا دختر پروانه اثر رضا بهشتی

کتاب پریا دختر پروانه دربردارنده سه فیلنامه به قلم رضا بهشتی است که از سوی انتشارات عنوان به چاپ رسیده است. فیلمنامه های سه گانه حاضر که طی دو سال نگارش شده اند تا کنون به اجرا در نیامده اند، عناوین فیلم نامه ها عبارتند از: «پریا دختر پروانه»- که ماجرای آن از بندرعباس و با حضور زنی به نام پروانه آغاز می شود، زنی که به بهانه مشکل قلبی تصمیم می گیرد به تهران برود و دخترش پریا را ملاقات کند- ، «لحظه ها و همیشه»-که از انتظار مردی به نام ابراهیم برای ورود زنی در فرودگاه شروع می گردد، زنی به نام پروانه که از استکهلم به ایران پا می گذارد- و «جزر و مد»- که صحنه آغازین آن در کانسروایی در سمنان به نمایش در می آید، با حضور جوانی بیست و سه ساله که پس از مدتی وسایل خود را جمع می کند و جاده کویر را در پیش می گیرد.

کتاب پریا دختر پروانه

رضا بهشتی
رضا بهشتی متولد سال 1343 کارگردان، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «شکوه یک زندگی»، سریال تلویزیونی «شاید زود، شاید هرگز» و سریال تلویزیونی «پنجره‌ای رو‌به‌حیاط» فعالیت داشته است.
قسمت هایی از کتاب پریا دختر پروانه (لذت متن)
نیما اون از چیز دیگه ناراحته… زر میزد! پروانه تو هم واسادی هر زری دلش خواست بزنه… تو اگه واقعا دوستش داشتی غیرتت قبول نمیکرد هرکی هرچی دلش خواست بهش بگه… مردای قدیم اگه زنشونم دوست نداشتن، باز غیرتشون اجازه نمی داد کسی پشت سرش حرف بزنه. نیما کدوم مردا؟!… بابای من؟ پروانه نامرد همیشه هست. من گفتم مرد! نیما منظورتون فردین؟! پروانه مسخره بازی در نیار. دارم جدی صحبت می کنم. نیما … ببخشین!