کتاب بیدار کردن چشم سوم

Third Eye Awakening
  • 15 % تخفیف
    85,000 | 72,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 53467
مترجم :
شابک : 978-9642333387
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 69
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بیدار کردن چشم سوم اثر الا هیوز

بازکردن چاکرای چشم سوم چه اهمیتی دارد؟ چرا کسی باید بخواهد مهارت‌های مرتبط با چشم سوم فعال را بیاموزد؟ آیا روش شناخت فعلی ما از جهان ایرادی دارد؟
از لحظه تولد، در دنیایی غرق می‌شوید که جامعه مدرن در طی قرن‌ها تمدن پیشرفته آن را بنا کرده است. از روش تربیت گرفته تا نوع خانه‌هایی که در آن بزرگ می‌شوید، آموزش‌ها، محیط کار، تعاملات روزانه و فرهنگ خاص جامعه که عضوی از آن هستید، همه‌ی آن‌ها عینکی به شما می‌دهند تا جهان را با آن ببینید. در واقع حتی تجربیات و روابط خاص‌تان نیز می‌توانند به این منظره‌ها جهت دهند، بنابراین شما دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به دیگران دارید.
در چنین شرایطی باز کردن چشم سوم کمک می‌کند حقیقت را همانطور که هست ببینید. به عبارت دیگر، چشم سوم را می‌توان درگاه ورود به حقایق درون خودآگاهی دانست، چاکرایی قابل تعلیم که می‌تواند به افراد در درک نقش‌های شناختی‌شان کمک کرده و حتی مقدم بر منطق و استدلال شود.
با وجود این‌که همه فرصت بازکردن چشم سوم را ندارند و آگاهی از قدرت این چاکرا برای اکثریت ناشناخته می‌ماند، یادگیری گام‌های صحیح به سمت بهره برداری از قدرت‌های چشم سوم پنجره‌ای به سمت دنیای جدید احتمالات معنوی می‌گشاید. کتاب بیدار کردن چشم سوم (Third eye awakening‬) این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با حقایق اساسی مربوط به این چاکرا، ویژگی‌های کلیدی و... آشنا شوید و از آن برای بهبود وضعیت خود بهره ببرید.
فراموش نکنید که تمرین، تمرکز و اشتیاق برای ارتقای وضعیت سلامت روانی کلید موفقیت شما در این زمینه محسوب می‌شود و صرفا شنیدن کتاب حاضر کافی نخواهد بود!

کتاب بیدار کردن چشم سوم

الا هیوز
الا هیوز بیش از 30 سال به عنوان وکیل بهداشت، درمانگر طبیعی آموزش دیده و مربی تناسب اندام خدمت کرد. او همچنین نویسنده کتاب های فالگیری و درمان جامع است. پرفروش ترین عناوین وی عبارتند از بلورها برای مبتدیان، چاکراها برای مبتدیان، ریکی شفا برای مبتدیان و بیداری چشم سوم.کتاب های او به شما امکان می دهد در مورد فواید شگفت انگیز کریستال، چاکراها و درمان ریکی بیشتر بیاموزید. هنگامی که با این انواع داروهای جایگزین آشنا شدید، می توانید فرایندهای درمانی طبیعی بدن خود را برای سلامت و تندرستی مطلوب بهبود ...