کتاب امپراطور و آنجلو

Emperor and angello
نمایشنامه دو زبانه
کد کتاب : 53477
مترجم :
شابک : 978-6007826560
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 76
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب امپراطور و آنجلو اثر ایوب آقاخانی

نمایشنامه ای دوزبانه با ساختاری متفاوت، درباره ی زنی به نام مریم که برای پیدا کردن بستگان همسرش به کشوری که شوهر و فرزندانش را در جنگ از او گرفته، یعنی آمریکا می رود. مریم در کلاس زبان با هونسو آشنا می شود، مردی آفریقایی که پس از شنیدن قصه ی مریم به او لقب آنجلو را می دهد و تصمیم می گیرد که از این زن تنها حمایت کند. مریم نیز او را امپراطور می نامد. زبان مشترک هانسو و مریم انگلیسی است.

کتاب امپراطور و آنجلو

ایوب آقاخانی
ایوب آقاخانی متولد 1 آبان 1354 در تبریز بازیگر، کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.دارای مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی 1378 و کارشناس ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس 1381.فعالیت خود را از سال 1373 وقتی 19 ساله بود بصورت کارآموز از رادیو شروع کرد و نمایش های رادیویی زیادی اجرا کرد ، او سپس در دانشگاه وار عرصه تئاتر شد.سال 1380 اولین نمایشنامه خود به نام دوئتی کوتاه برای پاییز ر...
دسته بندی های کتاب امپراطور و آنجلو
قسمت هایی از کتاب امپراطور و آنجلو (لذت متن)
هونسو .you look so sad مریم (زیر لب)غمگین نباشم؟ هونسو … مریم چطور نباشم؟ (ناگهان، گریان و بی امان، خود را بیرون می ریزد.) خسته شدم. هیچ کس نمی دونه کجان! من به امید اون ها اومدم تو این خراب شده. دو تا برادر و یه عموی شوهرم همین جا بودن. تو اوکلند. الآن هیچ کس نمی دونه کجان! شوهرم و بچه هام مرده ن. تو جنگ آمریکا و عراق مرده ن. همه ی امیدم به این چند نفر بود. نیستن! هیچ جا نیستن! تا کی می تونم تو شلترهای بی اسم ورسم بخوابم؟ می فهمی؟ تو نمی فهمی! من هیچ کس رو ندارم. نیستن! خدایا!