کتاب شقیقه های سفید

Shaghighe-haye- Sefid
کد کتاب : 53496
شابک : 978-6007826416
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 110
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شقیقه های سفید اثر ایوب آقاخانی

داستان زندگی زنی به نام فهیمه و مردی که با دروغ او را به همسری خود درآورده است، کسی که هویت خود را پنهان کرده و بعد از گذشت سال ها از زندگی مشترکشان اکنون پرده از رازش برداشته شده، رازی هولناک که فهیمه و فرزندانش را آواره غربت می کند و سرنوشتی نامعلوم را پیش پایشان می گذارد. زن مجبور است همراه با شوهر خود از کشور خارج شود تا مرد از دست قانون برهد.

کتاب شقیقه های سفید

ایوب آقاخانی
ایوب آقاخانی متولد 1 آبان 1354 در تبریز بازیگر، کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.دارای مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی 1378 و کارشناس ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس 1381.فعالیت خود را از سال 1373 وقتی 19 ساله بود بصورت کارآموز از رادیو شروع کرد و نمایش های رادیویی زیادی اجرا کرد ، او سپس در دانشگاه وار عرصه تئاتر شد.سال 1380 اولین نمایشنامه خود به نام دوئتی کوتاه برای پاییز ر...
قسمت هایی از کتاب شقیقه های سفید (لذت متن)
در که باز شد، فکری مثل جرقه از ذهن فهیمه گذشت. دست مریم را گرفت و به سرعت، پیش از آن که در بسته شود، خواست از لای در رد شود. نگهبان ناچار پرید و اول چادر فهیمه و بعد دست بچه را گرفت و کشید. در داشت کاملا بسته می شد. ترسید بلایی سر زن بیاید و داستان درست شود. ناگزیر شد دست فهیمه را از مچ بگیرد و ناگهانی و ضربتی بکشد بیرون. فهیمه بلند و کش دار جیغ زد و بچه از دست نگهبان جوان رها شد و خورد زمین. نگهبان برگشت، و نگران، نگاهی به بچه کرد تا مطمئن شود بلایی سرش نیامده باشد. صدای نفرین فهیمه مثل پتک نشست روی مغزش.