کتاب جانوران بی سرزمین

Beasts of No Nation
کد کتاب : 53553
مترجم :
شابک : 978-6227471304
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جانوران بی سرزمین اثر اوزادینما آیوالا

جانوران بی سرزمین روایت داستان زندگی آگو، کودکی آفریقایی است که پدرش را در جنگ های داخلی از دست داده می‌دهد و مادر و خواهرش نیز آواره می‌شوند. او در حین فرار، اسیر گروهی از شورشیان می‌شود و سپس به آنها ملحق می‌شود این کتاب کتاب سال انتخابی مجله تایمز و چند مجله دیگر بوده است. نویسنده و کارگردان آمریکایی فوکوناگا در سال 2015 میلادی فیلم سینمایی موفق و پرافتخار Beasts of no nation را به اقتباس از داستان کتاب بر روی پرده سینما برد که جوایز و افتخارات متعددی را نصیب خود ساخت.

کتاب جانوران بی سرزمین

اوزادینما آیوالا
اوزادینما آیوالا متولد ۵ نوامبر 1982 میلادی، نویسنده و پزشک نیجریه‌ای آمریکایی است. او مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی اش را در سال 2004 ار دانشگاه هاروارد دریافت نمود و در سال 2011 نیز از کالج پزشکان و جراحان دانشگاه کلمبیا فارغ التحصیل گردید. آیولا افتخاراتی نظیر جایزه‌ی آرت سایدنباوم لس‌انجلس تامیز، جایزه ی سو کاوفمن آکادمی هنر و ادبیات و جایزه ی یانگ کتابخانه عمومی نیویورک را از آن خود کرده است.
قسمت هایی از کتاب جانوران بی سرزمین (لذت متن)
به خورشید خیره شده ام ... می خواهم تمام رنگ و نورش را خالی کنم تا همه جا تاریک شود و دیگر چشم هیچ کس بر جنایات هولناک این جهان نیفتد