کتاب بهترین های بیتلز

The Beatles
کد کتاب : 53664
شابک : 979-0802629844
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بهترین های بیتلز اثر پژمان عباسی

گروه انگلیسی راک/پاپ اهل لیورپول «بیتلز» که اعضای آن «جان لنون»، «پل مک کارتنی»، «جورج هریسون» و «رینگو استار» بودند در دهه‌ی 1960 فعالیت موسیقی خود را آغاز کردند و پس از 10 سال همکاری یعنی در سال 1970 میلادی از هم جدا شدند.
بیتلز طبق فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی، پرفروش‌ترین و بزرگ‌ترین گروه موسیقی در جهان با فروشی بیش از 600 میلیون دلار هستند و کمتر گروهی توانسته حتی نیمی از موفقیت بیتلز را تجربه کند.
این گروه درمجموع برنده‌ی 7 جایزه گرمی (Grammy) شده و نام آن‌ها در فهرست صد شخصیت تأثیرگذار قرن بیستم مجله‌ی تایمز آمده است.
در این مجموعه سعی بر آن بوده که تعدادی از قطعات این گروه که تقریبا در تمامی فهرست‌های برترین آهنگ‌های این گروه از آن‌ها نام برده شده، برای اجرای هنرآموزان و همین‌طور نوازندگان پیشرفته‌تر پیانو به شکلی روان و مطابق با اصل آهنگ، تنظیم و نت‌نویسی شود تا هنرجویان در طول روند آموزش و تجربه‌اندوزی خود، با سبک موسیقی یکی از تآثیرگذارترین گروه‌های موسیقی جهان نیز آشنا شده و از آن بهره برند.

کتاب بهترین های بیتلز

پژمان عباسی
پژمان عباسی متولد سال 1366، دارای 20 سال سابقه نوازندگی پیانو و آموزش در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما است. وی تحت زیرنظر استاد علیرضا مشایخی , بنیانگذار موسیقی نو در ایران آموزشدیده و10 سال تدریس آموزشگاهی و خصوصی دارد. از دیگر فعالیت های وی می توان به همکاری با اساتید کنسرواتوار تهران در تربیت خواننده اپرا؛ همکاری با استدیو معتبر "بل" وانتشار4 عنوان کتاب و یک آلبوم موسیقی رسمی اشاره کرد.