کتاب پوئم سمفونی های خرمشهر و حلبچه

Symphonies Poem
کد کتاب : 53749
شابک : 979-0901465831
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 146
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب پوئم سمفونی های خرمشهر و حلبچه اثر هوشنگ کامکار

پوئم سمفونی های خرمشهر و حلبچه هوشنگ کامکار یکی از آثار ارکسترال هوشنگ کامکار است که همراه با لوح فشرده صوتی توسط انتشارات مشاهیر هنر منتشر گردیده است.
پوئم سمفونی های خرمشهر و حلبچه هوشنگ کامکار دارای لوح فشرده صوتی بوده و به همراه پارتیتورهای ارائه شده مرجع مناسبی برای آهنگسازان و هنرجویان آهنگسازی می باشد.
مجموعه آثار ارکسترال هوشنگ کامکار که حاصل سال ها تجربه و خلاقیت در زمینه موسیقی ارکسترال می باشد شامل 14 جلد کتاب است که همراه بودن لوح فشرده صوتی در این زمینه کمک شایانی به علاقمندان نموده است.
با توجه به خلاء وجود کتاب های موسیقی در زمینه ارکسترال سازی و آوازی، انتشارات مشاهیر هنر در راستای حمایت از آثار فاخر و ماندگار، این مجموعه کامل را به عنوان مرجع مناسب و کاملی برای آهنگسازان و هنرجویان آهنگسازی منتشر نموده است.

کتاب پوئم سمفونی های خرمشهر و حلبچه

هوشنگ کامکار
هوشنگ کامکار (زادهٔ ۱۳۲۵ در سنندج)، آهنگ‌ساز اهل ایران است. او هم‌اکنون یکی از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران است.هوشنگ کامکار در سال ۱۳۲۵ در سنندج به دنیا آمد. موسیقی را نزد پدرش استاد حسن کامکار آموخت و مدت ۲ سال در هنرستان عالی موسیقی تهران به تحصیل موسیقی پرداخت. در سال ۱۳۵۴به اخذ درجه کارشناسی در رشته آهنگسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران نایل آمد و سپس در کنسرواتوار سانتاچی چیلییای رم به تحصیل کنترپوان و فوگ پرداخت و درجه کارشناسی موسیقی را در ایالات متحده آمریکا ...
دسته بندی های کتاب پوئم سمفونی های خرمشهر و حلبچه