کتاب باور کن تا به دست بیاوری

Believe it to achieve it
کد کتاب : 5378
مترجم :
شابک : 9789641703051
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

باور کنید تا به دست آورید
Believe It to Achieve It
بر تردیدهای خود غلبه کنید،گذشته را رها نمایید،و به توانمندیهای بالقوه خود تحقق بخشید
کد کتاب : 31370
مترجم :
شابک : 978-6001182662
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب باور کن تا به دست بیاوری اثر برایان تریسی

"باور کن تا به دست بیاوری" اثری از "برایان تریسی" و "کریستینا استاین" است که شما را در مسیر دستیابی به خواسته هایتان راهنمایی می کند. برای یک فرد معمولی، زندگی مانند یک ماشین برقی در شهربازی است، که مدام در جهات مختلف کوبیده می شود و کنترل بسیار کمی روی آن هست. "برایان تریسی" و "کریستینا استاین" در این کتاب شما را به چالش می کشند که فکر کنید،جهان شما عمدتا توسط افکاری که به آن ها می اندیشید و کارهایی که در نتیجه تفکر خود شماست، ایجاد شده است. بنابراین وقتی تفکر خود را بهبود می بخشید، اقدامات و نتایج خود را نیز بهبود می بخشید. وقتی طرز فکر خود را تغییر دهید، زندگی خود را تغییر می دهید و کنترل ماشین برقیتان را در دست می گیرید.
در "باور کن تا به دست بیاوری" به مطالعه ای اشاره می شود که 10 درصد برتر از شادترین و موفق ترین افراد گروه، بیشتر اوقات به دو چیز فکر می کردند: آنچه می خواستند و چگونه به آن دست یافتند.
آنها به اهداف خود و اقداماتی که می توانستند برای دستیابی به آنها انجام دهند، فکر می کردند. هرچه بیشتر افراد موفق درباره آنچه می خواهند و چگونه به آن می رسند فکر می کردند، ایده ها و بینش های بیشتری به سمتشان سرازیر می شد. این ایده ها آنها را تشویق به انجام کارهای بیشتری کرد، که آنها را سریعتر به سمت اهداف خود سوق داد. هنگامی که آنها به اهداف خود دست یافتند، احساس شادی، انگیزه و اشتیاق بیشتری برای تعیین اهداف بزرگتر و چالش برانگیز داشتند. این یعنی قرار گرفتن در یک پلکان صعودی موفقیت و دستاورد که کتاب "باور کن تا به دست بیاوری" شما را به سمت آن راهنمایی می کند.

کتاب باور کن تا به دست بیاوری

قسمت هایی از کتاب باور کن تا به دست بیاوری (لذت متن)
کسانی که خود را قربانی می دانند مرتبا بهانه می آورند. وقتی از آنها می خواهید کاری انجام دهند می گویند: «سعی می کنم اما شاید نتوانم.» یعنی از پیش برای شکست، بهانه می آورند. این افراد احساس قدرت نمی کنند و انگیزه ندارند و باعث می شوند شخصی که از آنها درخواستی کرده احساس شک و تردید و بی اعتمادی کند. این افراد برای تلاش نکردن، نرسیدن به اهداف، وقت شناس نبودن، مسئولیت پذیر نبودن و انجام ندادن کارها و وظایف مرتبا توجیه و توضیح ارائه می دهند و همیشه دلیلی برای عدم موفقیت دارند زیرا خودشان را قربانی می دانند و کوتاهی خود را نمی پذیرند. همچنین صاحب توانایی برای موفقیت نیستند و هیچ کنترلی بر روی نتایج کارهایشان ندارند. آنها در ذهن خود می پندارند قبل از انجام کارها شکست خورده هستند و برای راحتی خود پیش بینی می کنند که رسیدن به هدف و انجام وظیفه محال است.

شما ذهن شگفت انگیزی دارید، اما این ذهن یک شمشیر دو لبه است. می توانید از آن برای شاد شدن استفاده کنید و یا می توانید به شکلی رفتار کنید که شما را خشمگین سازد. هدفتان باید این باشد که از ذهنتان برای رسیدن به آرامش استفاده کنید. مهم نیست که در پیرامون شما چه می گذرد. کریشنا مورتی روحانی بزرگ هندی می گوید، «رمز و راز موفقیت من بسیار ساده است، به هیچ چیزی بیش از اندازه بها نمی دهم.» وقتی اشخاص رفتار بد می کنند، از آن ها انتقاد نکنید. وقتی دیگران حرف منفی می زنند یا رفتاری منفی را به نمایش می گذارند، آرام بگیرید و از آن ها دور شوید. از آن ها فاصله بگیرید و بیطرفانه به آن ها نگاه کنید. با آن ها درگیر نشوید و از آن ها ناراحت نگردید. بهترین راه داوری نکردن مهر ورزیدن به شخص مقابل است. غیر ممکن است که همزمان به کسی محبت کنید و از او انتقاد نمایید. اینگونه افکار منفی را خنثی می کنید و از انتقاد کردن از آن ها دست می کشید.