کتاب نکات مهم و کلیدی

Important and key points
(تحصیلات تکمیلی همراه ارشد هنر)
کد کتاب : 53838
شابک : 978-9646130838
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 688
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نکات مهم و کلیدی اثر مریم شهبازی

کتاب نکات مهم و کلیدی ارشد هنر حاصل پژوهشی چندین ساله جهت گردآوری مطالب و نکات ارزشمند منابع تخصصی مقطع کارشناسی ارشد هنر است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد همواره دریافتن این منابع با مشکلات بسیاری روبرو هستند؛ از جمله در دسترس نبودن منابع آزمون، هزینه بالای تهیه کتب و همچنین نداشتن زمان کافی برای مطالعه کتب تخصصی هنر که برخی از آنها دو یا سه جلد را شامل می شود.
در این کتاب نکات کلیدی و مهم تر آزمون با علامت مشخص شده اند، تا در مطالعه مجدد داوطلبان در یادگیری نکات کلیدی دقت بیشتری داشته باشند. چند اما یادآوری می شود که مطالعه تمام مطالب به صورت دقیق در موفقیت داوطلبان نقش اساسی را ایفا می کند.
مطالب کتاب در ۱۳ فصل طبقه بندی شده است که این فصول هر کدام جز به سرفصل های معرفی شده برای رشته خاصی از آزمون کارشناسی ارشد هستند. برخی از فصل ها به صورت مشترک در تمامی رشته های کارشناسی ارشد هنر مورد آزمون قرار می گیرد.
سرفصلهای کتاب عبارتنداز: اساطیر ایران / تاریخ ادبیات ایران / نقاشی ایران / معماری ایران / سفالگری و کاشیکاری ایران / صنایع دستی ایران و جهان / تاریخچه کتابت و هنر اسلامی / تاریخ هنر ایران و جهان / نقاشی جهان / سبکها و مکتب‌های هنری جهان / مکتب های ادبی جهان / نقد ادبی / مبانی نظری عکاسی.
این اثر با بهره گیری از کتب ارزشمند استادان بزرگ ادب و هنر در اختیار مخاطبان عزیز قرار گرفته است و قابل استفاده کلیه رشته های هنر از جمله (پژوهش هنر ؛ فلسفه هنر ؛ هنر اسلامی ؛ گرافیک ؛ نقاشی ؛ تصویرسازی ؛ انیمیشن ؛ عکاسی ؛ صنایع دستی ؛ طراحی صنعتی) می باشد

کتاب نکات مهم و کلیدی

دسته بندی های کتاب نکات مهم و کلیدی