کتاب من، طراح جواهر

Jewellery Illustration and Design
(مرجع راهنمای اسکچ، راندو و پرزانته)
کد کتاب : 53874
مترجم :
شابک : 978-6006654225
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب من، طراح جواهر اثر مانوئلا برامباتی


جلد اول این مجموعه دو قسمتی، راهنمای گام به گام جنبه های اساسی نمایش گرافیکی طیف گسترده ای از جواهرات، از ساده ترین تا پیچیده ترین اشکال، را ارائه می دهد. حجم‌ها، فضاها، سطوح و پرداخت‌های مختلف به تفصیل توضیح داده شده‌اند، همچنین روش‌هایی برای به تصویر کشیدن مواد مختلف، از فلزات بی‌زمان و سنگ‌های قیمتی گرفته تا موادی مانند سلولوئید و باکلیت.
هدف این کتاب به نمایش گذاشتن جواهرات تکمیل شده نیست. در عوض، هدف آن فراهم کردن ابزارهای مورد نیاز برای خوانندگان است تا بتوانند ایده‌های خود را به دقت منتقل کنند و از رنگ استفاده کنند، و همچنین جنبه‌ها و جلوه‌های مختلفی مانند درخشندگی، شفافیت و شفافیت را ترسیم کنند. این کار را با توضیح انواع تکنیک های تصویرسازی شامل مداد، نشانگر، پاستل، تمپر و رندر کامپیوتری انجام می دهد.
مانوئلا برامباتی کار خود را در دنیای مد در اواخر دهه هفتاد با کار برای استایل و سایر مجلات مد آغاز کرد. او با Giorgio Correggiari، Krizia و Gian Marco Venturi همکاری کرده است، اما مهم ترین و گسترده ترین تجربه او کارش با جیانی ورساچه است، جایی که او نقش مهمی در تعیین استانداردها با توجه به ارائه و تصویرسازی مد و مد خانه ایفا کرد. مجموعه های خانگی او در حال حاضر به عنوان یک تصویرگر در صنایع مد، جواهرات و طراحی فعالیت می کند. او نویسنده عنوان پرفروش تصویرسازی و طراحی مد توسط Promopress است.

کتاب من، طراح جواهر