کتاب قدرت برنامه ریزی

Flight plan : how to achieve more, faster than you ever dreamed possible
طرح پرواز
کد کتاب : 5404
مترجم :
شابک : 978-6009972821
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قدرت برنامه ریزی اثر برایان تریسی

روزی یک مرد عاقل به من گفت ، "موفقیت همان هدف است. باقی چیزها فقط شرح و تفسیر اضافه هستند" برای آنکه بتوانید به چیزهای بزرگی برسید ، شما به اهداف روشن ، نقشه ها و برنامه های مشخصی نیاز دارید تا بتوانید از هر کجا که امروز هستید به هر کجا که می خواهید در آینده باشید ، برسید. شما به یک طرح پرواز نیاز دارید که قبل از شروع آن را ثبت کنید و از آن برای راهنمایی گرفتن در طول سفر خود استفاده کنید. پس باید شجاعت "بلند شدن" را داشته باشید تا بدون هیچ تضمینی برای موفقیت ، با ایمان در راه رسیدن به هدف های خود قدم بردارید. در سفر خود ، باید برای انجام اصلاحات دوره ای مستمر آماده باشید. و به خصوص ، شما باید پیش از این تصمیم بگیرید که تا رسیدن به مقصد خود، راه را ادامه دهید. دوازده قدم وجود دارد که می توانید در سفر به سمت خوشبختی ، سلامتی و سعادت بیشتر از آنچه پیش از این داشته اید ، بردارید. با پیروی از این مراحل می توانید کنترل کامل زندگی خود را بدست آورید ، تمام قوای ذهنی خود را فعال کرده ، به شخصی که می خواهید شوید تبدیل شوید و احتمال رسیدن به مقصد را طبق برنامه برای خود افزایش دهید. در کتاب قدرت برنامه ریزی این 12 مرحله به خوبی شرح داده شده اند. کتاب را بخوانید تا 12 مرحله را بشناسید. قدرت برنامه ریزی به شما می آموزد چگونه با داشتن برنامه ای مشخص و اهدافی روشن به سمت مقصد خود قدم بردارید و پیروز شوید.

کتاب قدرت برنامه ریزی

برایان تریسی
برایان تریسی، زاده ی 5 ژانویه ی 1944، نویسنده ی کانادایی/ آمریکایی است. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار است. تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت می پردازد. تریسی پیش از پایه گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت و ساز...
قسمت هایی از کتاب قدرت برنامه ریزی (لذت متن)
اما راز واقعی موفقیت این است که اصلا هیچ رازی در بین نیست. تنها اصول جهانی و حقایقی جاودان و همیشگی وجود دارد که در طی تاریخ بارها و بارها کشف شده اند. خوشبختی، سلامتی و شادی، تصادفی به دست نمی آیند، بلکه نتیجه یک طراحی دقیق و حاصل قانون علت و معلول است. بر اساس این قانون، « در پی هر علتی، معلولی وجود دارد » و همچنین « هر معلولی، علت یا عللی دارد. » این بدین معناست که اگر کار خاصی را انجام دهید، به نتیجه خاصی نیز می رسید. در انجیل آمده است: « هرچه بکارید، برداشت خواهید کرد. » اسحاق نیوتون نیز می نویسد: « هر عملی، یک عکس العمل متقابل و برابر دارد. »

بزرگترین کشف در تاریخ بشریت اساس و بنیان مذهب، فلسفه، متافیزیک و روانشناسی این است که اندیشه، علت و شرایط معلول است. این بدین معنی است که افکار شما واقعیت را می سازند. شما دنیا را نه آنگونه که هست، بلکه آن طور که هستید، می بینید. به هر کجا که نگاه می کنید، خود را می بینید. به عبارت دیگر، دنیای بیرون انعکاسی از دنیای درون شماست. در درون خود، به هرچه فکر کنید، در دنیای خارج منعکس خواهد شد. اگر بخواهید بدانید در درون یک فرد چه می گذرد، کافی است ببینید در دنیای خارج چه اتفاقاتی برایش روی می دهد.