کتاب آرایش رسانه ای

Media
کد کتاب : 54065
شابک : 978-6226112307
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آرایش رسانه ای اثر عبدالعلی علی عسکری

زندگی امروز، در عصر روند تحولات پرشتاب رقم می خورد و این تحولات بیش از همه بر عرصه های تصمیم سازی و سیاست گذاری تاثیر گذارده است.
عرصه رسانه نیز از این دگردیسی و تطورات چشمگیر و تصمیم سازی های پرفشار بی بهره مانده است و در مواجهه و ملازمت با چالش هایی نظیر تنوع و تکثر انواع رسانه های نوین و پاسخگویی به نیازهای متنوع مخاطب متکثر داخلی و جهانی، به یکی از چالش برانگیزترین حوزه های تصمیم سازی بدل شده است.
کتاب حاضر که الگوی گام به گام طراحی آرایش رسانه ای را مورد بررسی قرار داده است، برای کسانی که علاقه مند به آینده شناسی رسانه و مطالعات ارتباطات و ساختار مدیریت رسانه در شرایط نوین رسانه ای جهان هستند قابل مطالعه است.

کتاب آرایش رسانه ای

عبدالعلی علی عسکری
عبدالعلی علی‌عسگری (زادهٔ ۱۳۳۷) هفتمین رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. او در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در پی استعفای محمد سرافراز با حکم سید علی خامنه‌ای به این مقام رسید.وی پیشتر مقام معاونت توسعه و فناوری رسانهٔ این سازمان را برعهده داشت که با روی کار آمدن رئیس قبلی این سازمان، محمد سرافراز از این سمت کناره گرفت. از جمله اقدامات انجام شده در دورهٔ تصدی او معاونت توسعه و فناوری رسانه‌ای صدا و سیما می‌توان به راه اندازی تلویزیون دیجیتال و انتقال فناوری تلویزیونی از...
دسته بندی های کتاب آرایش رسانه ای