کتاب چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم

How to Build a Great Screenplay
کد کتاب : 54071
مترجم :
شابک : 978-6226112611
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم اثر دیوید هاوارد

معلم فیلمنامه نویسی تحسین شده "دیوید هاوارد" ، در اینجا یعنی در " کتاب چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم" گام به گام به شما کمک می کند ا شیوه های فوق الاده جذابی را برای ن
ارش فیلمنامه خود اتخاذ نمایید. اینکاب برای فیلمنامه نویسان، هنرجویان و تمامی علاقه مندانی که دوست دارند متن خود را به لحظ دراماتیک ارتقا بدهند، یک کتاب کار و راهنمای فوق العاده است.، دیوید هاوارد، صدها دانش آموز را به سمت حرفه نویسندگی برای فیلم و تلویزیون راهنمایی کرده است. با تکیه بر دهه ها تجربه عملی، "چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم "، هنر فیلمنامه نویسی را واکاوی می کند و با دقت نشان می دهد که چگونه از پایه یک داستان خوب بسازیم. هاوارد از «سیستم» ارائه شده توسط کتاب های دیگر طفره می رود و تأکید می کند که یک فیلمنامه عالی مستلزم ده ها تصمیم منحصر به فرد نویسنده است. او ملاحظات عمیقی را ارائه می دهد:
* تعیین مشخصات
* قوس داستانی
* پلات و طرح فرعی
* برخورد با تصادف در طرح داستان
* ساختار فیلمنامه کلاسیک در مقابل انقلابی
* لحن، سبک و فضا
* استفاده از زمان روی صفحه نمایش
* ایجاد درام و تنش
* لحظات مهم در داستان سرایی

در سرتاسر کتاب، هاوارد درس‌های خود را از طریق نمونه‌هایی از برخی از موفق‌ترین فیلم‌های هالیوود و فیلم‌نامه‌محور بین‌المللی ارائه می‌کند. نتیجه نهایی چیزی است که به خوبی می تواند به متن کلاسیک در این زمینه تبدیل شود --- کتاب مقدسی برای فیلمنامه نویس در حال رشد.

کتاب چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم

دیوید هاوارد
دیوید هاوارد مدیر بنیانگذار برنامه فیلمنامه نویسی در USC است، جایی که او دوره های مختلف فیلمنامه نویسی را تدریس می کند. دانش آموزان او فیلمنامه های موفقی را نوشته اند مانند دستی که گهواره را تکان می دهد، ایر فورس وان، نیمه شب دائمی و قاتلان متولد شده طبیعی. نویسنده همکار (با ادوارد مالی) از ابزار فیلمنامه نویسی، او در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم
نکوداشت های کتاب چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم
it isn’t a book -- it’s an education!
این یک کتاب نیست - یک آموزش است!
Jack Epps

قسمت هایی از کتاب چگونه یک فیلمنامه محشر بنویسیم (لذت متن)