کتاب بسیار حساس بودن در دنیای غیر حساس

Highly Sensitive People in an Insensitive World
کد کتاب : 54437
مترجم :
شابک : 978-6007293423
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب بسیار حساس بودن در دنیای غیر حساس اثر ایلس ساند

در جامعه پرسرعت امروزی که به طور فزاینده ای عمومی می شود، از ما انتظار می رود که انعطاف پذیر باشیم، انرژی لازم برای مدیریت یک برنامه کاری فشرده، تقویم اجتماعی، و شبکه بزرگی از دوستان، چه آنلاین و چه آفلاین، در روز و شب را داشته باشیم. اگر متوجه شدید که در تلاش هستید تا به این انتظارات اجتماعی بی وقفه عمل کنید یا حتی از آن لذت ببرید، پس این کتاب برای شما مناسب است.

این کتاب که برای افراد بسیار حساس نوشته شده است، ویژگی های بسیار حساس بودن و چگونگی غلبه بر مشکلات رایج، مانند عزت نفس پایین و اثرات طاقت فرسا اجتماعی شدن را توضیح می دهد.نویسنده ی این کتاب همچنین شما را تشویق می کند که مزایای حساسیت بالا، از جمله استعداد شما برای عمق، شدت و حضور را کشف و قدردانی کنید و فعالیت هایی را برای آرامش و الهام بخشیدن به شما پیشنهاد می کند.

کتاب بسیار حساس بودن در دنیای غیر حساس

ایلس ساند
ایلس سند فارغ التحصیل الهیات از دانشگاه آرهوس است، جایی که پایان نامه کارشناسی ارشد خود را در مورد C.G. یونگ و سورن کیرکگور به پایان رساند. او همچنین در چندین رویکرد روان درمانی آموزش دیده است و در انجمن روان درمانی دانمارک ثبت شده است. پس از چندین سال استخدام به عنوان کشیش کلیسای ملی دانمارک ، اکنون به عنوان سرپرست ، مربی ، سخنران و درمانگر کار می کند.
دسته بندی های کتاب بسیار حساس بودن در دنیای غیر حساس
نکوداشت های کتاب بسیار حساس بودن در دنیای غیر حساس
. It provides a perfect balance of inspiration, research, and encouragement for those of us wanting to better understand our trait so that we can be more effective and positively impactful in our own lives and the lives of those around us.
. این یک تعادل عالی از الهام، تحقیق و تشویق برای کسانی از ما فراهم می کند که می خواهند ویژگی خود را بهتر درک کنند تا بتوانیم در زندگی خود و زندگی اطرافیانمان موثرتر و تأثیرگذارتر باشیم.
Andy Mort

Sand not only helps these individuals deal with the guilt and anger they often feel but also encourages them to appreciate the gifts (e.g., aptitude of depth, intensity, and presence) that they bring to social interaction.
سند نه تنها به این افراد کمک می کند تا با احساس گناه و خشمی که اغلب احساس می کنند کنار بیایند، بلکه آنها را تشویق می کند تا از مواهب (مانند استعداد عمق، شدت و حضور) که برای تعامل اجتماعی به ارمغان می آورند، قدردانی کنند.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب بسیار حساس بودن در دنیای غیر حساس (لذت متن)